یزدفردا :آقای استاندار قبوض گاز با اخطار قطع آمد و مردم هم مجبور به پرداخت شدند کدام مسئول پاسخگوی حق مردم خواهد بود !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
 
آقای استاندار به اخبار منتشره در یزدفردا با دقت نگاه نمائید مسئولینی که تا کنون پاسخ داده اند و همه مدعی دفاع از مردم ،حال کدامیک باید پاسخگو باشند با شماست و حق الناسی که بایستی جبران شود ؟
برق مصرفی طبس وبافق در ردیف مناطق گرمسیری در جه 4،برق مصرفی طبس وبافق در ردیف مناطق گرمسیری در جه 4،
تاریخ : جمعه 02 شهريور 1386 - قبل‏ازظهر 02:12
 
 
 
 
 
محاسباتي گاز استان خبرداد
تاریخ : سه شنبه 09 مرداد 1386 - قبل‏ازظهر 01:06
 
 
رنج نا مه اي براي عاصي رنج نا مه اي براي عاصي
تاریخ : سه شنبه 02 مرداد 1386 - بعدازظهر 05:17


 نكته اي جديد در باب آب وهواي يزد نكته اي جديد در باب آب وهواي يزد
تاریخ : سه شنبه 19 تير 1386 - بعدازظهر 04:12


رابطه فيش واب وهوا در چه چيزه ؟  (25)رابطه فيش واب وهوا در چه چيزه ؟ (25)
تاریخ : شنبه 16 تير 1386 - بعدازظهر 03:44
و اصل خبر که امید وار کننده است اگر مثل اخبار قبل نباشد
استاندار يزد گفت: مديران دستگاههاي اجرايي استان بايد نسبت به عملكرد خود پاسخگو باشند
 
یزدفردا :محمد رضا فلاح زاده در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان يزد با اشاره به سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب به يزد و استقبال پر شور مردم از ايشان افزود: اين سفر معرفي بيشتر استان را  به همراه داشت و پيش بيني مي شود  ايام نوروز تعداد ميهمانان افزايش يابد . وي از دستگاههاي ذيربط خواست نسبت به تنظيم بازار و كنترل قيمتها اقدام كنند و با گرانفروشان برخورد جدي و قانوني داشته باشند.
       استاندار يزد در خصوص چگونگي تعيين نرخ مصرف  گاز شهري گفت: در سال 85 متأسفانه يزد در رديف استانهاي معتدل قرار گرفت و قيمت گاز بر اساس اين مصوبه مشخص  شد
 
فلاح زاده افزود: از شهريور ماه گذشته تاكنون مكاتبات مستدل و مذاكرات قابل توجهي با وزارتخانه و مسئولين ذيربط در تهران داشته ايم و با ارائه گزارش شرايط جوي ده ساله استان يزد و مقايسه آن با تعدادي از استانها ، خواستار قرارگرفتن استان يزد در رديف مناسب شديم تا به تبع آن نرخ گاز مصرف شهري مشخص گردد.وي از مديران گاز وبازرگاني استان خواست در جهت تحقق اين درخواست  پيگيري هاي لازم رامعمول دارند. در اين جلسه پيرامون جبران كسري اعتبارات دستگاههاي اجرايي استان بحث و تبادل نظر و در مجموع مبلغ 4 ميليارد  و 800 ميليون  تومان توزيع شد.
         یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا