دهمین نشست سرمایه‌گذاری استان یزد روز سه شنبه با  حضور مدیران دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و نائیب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد در حاشیه این نشست، هدف از برگزاری این نشست ها را جذب و توسعه سرمایه گذاری در استان و هماهنگی بین دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری  برای انجام این مهم ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی افزود: در دهمین نشست سرمایه گذاری استان نماینده اتاق بازرگانی ، صنایع و کشاورزی یزد گزارشی از اقدامات بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند و دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات خود را طرح کردند اظهار داشت: این دیدگاهها به صورت مکتوب به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ارائه می شود تا به دستگاههای دولتی ابلاغ شود.

وی همچنین تصمیم گیری برای بازاریابی و صادرات محصولات تولیدی استان را از مباحث مطرح شده در این نشست بیان کرد و گفت: قرار شد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این زمینه نشست مشترکی با بخش دولتی داشته باشد و پیشنهادات خود را اعلام کند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا