زمان : 28 Bahman 1394 - 18:05
شناسه : 118968
بازدید : 10897
دهمین نشست سرمایه گذاری استان یزد برگزار شد دهمین نشست سرمایه گذاری استان یزد برگزار شد

دهمین نشست سرمایه‌گذاری استان یزد روز سه شنبه با  حضور مدیران دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و نائیب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد در حاشیه این نشست، هدف از برگزاری این نشست ها را جذب و توسعه سرمایه گذاری در استان و هماهنگی بین دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری  برای انجام این مهم ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی افزود: در دهمین نشست سرمایه گذاری استان نماینده اتاق بازرگانی ، صنایع و کشاورزی یزد گزارشی از اقدامات بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند و دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات خود را طرح کردند اظهار داشت: این دیدگاهها به صورت مکتوب به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ارائه می شود تا به دستگاههای دولتی ابلاغ شود.

وی همچنین تصمیم گیری برای بازاریابی و صادرات محصولات تولیدی استان را از مباحث مطرح شده در این نشست بیان کرد و گفت: قرار شد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این زمینه نشست مشترکی با بخش دولتی داشته باشد و پیشنهادات خود را اعلام کند.