یزدفردا " زميني با متراژ سيزده هزار متر در يکي از بهترين نقاط شهر يزد براي ساخت هتل با ويژگي و مشخصات پنج ستاره منظور و آماده واگذاري از طريق مزايده شده است.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري اين اداره کل عنوان کرد: باتوجه به افزايش گردشگران داخلي و خارجي و نياز استان، اولين اولويت استان در بحث زيرساختهاي گردشگري موضوع مراکز اقامتي و ايجاد هتل هاي چهار و پنج ستاه مي باشد.

محمدرضا نصيري افزود: در راستاي اجرايي شدن اين طرح اداره کل ميراث فرهنگي استان در نظر دارد سيزده هزار متر زمين واقع در مجاورت بلوار شهيد قندي و بيمارستان شهيد صدوقي يزد با کاربري گردشگري را جهت ساخت هتل پنج ستاره، باتوجه به پيگيري هاي صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازي استان را واگذار نمايد.

اين مقام مسئول تصريح کرد: اين معاونت پس از بررسي مدارک، واجدين شرايط را به اداره کل راه و شهرسازي استان براي حضور در مزايده معرفي مي نمايد.

گفتني است: آخرين مهلت براي متقاضياني که تمايل به سرمايه گذاري در اين پروژه دارند، مي توانند تقاضاي خود را پايان روز اداري بيست و سوم ماه جاري به معاونت برنامه ريزي و سرمايه گذاري اين اداره کل تحويل نمايند.

توضیح:با توجه به یکی از مخاطبان موضوع پیگیری و نتیجه منتشر شد

مدیر کل میراث فرهنگی در گفتگو با یزدفردا روند واگذاری زمین جهت ساخت هتل را تشریح کرد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا