توضیح"در پی اعلام نظر یکی از مخاطبان یزدفردا در مورد "   واگذاری سيزده هزار متر زمين در یزد جهت ساخت هتل پنج ستاره توسط میراث و مسکن" خبرنگار یزدفردا در گفتگو با مدیر کل میراث فرهنگی موضوع تاریخ واگذاری زمین جهت ساخت هتل را پیگیری کرد .

مدیر کل میراث فرهنگی استان در این رابطه اظهار داشت :جهت واگذاری زمین یک مرحله  از قبل اعلام شده بود که تعدادی از متقاضیان مدارکشان کامل نبود که تا 23 تمدید شد و امروزارزیابی انجام شده است .

محمد مهدی شرافت در ادامه گفت"نکته مهم تر علاقمندان تا زمان مزاید راه و شهرسازی می توانند ثبت نام کنند .

شرافت با اشاره به دو مرحله ای بودن  واگذاری زمین  خاطرنشان کرد:یک مرحله توسط میراث فرهنگی  توان مالی و صلاحیت حرفه ای افراد  ارزیابی می شود و افراد متقاضی به عنوان سرمایه گذار ساخت هتل به  اداره کل راه و شهرسازی معرفی می شوند  و مرحله دوم توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت می گیرد و مزایده بین افراد ارزیابی شده انجام می شود.

وی افزود::  در عین حال اگر فردی آمادگی سرمایه گذاری در این بخش را داشته باشد می تواند همزمان با شرکت در مزایده راه و شهرسازی توسط میراث فرهنگی ارزیابی شود.

مدیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه قرار است برای 5 زمین در یزد  واگذاری صورت گیرد ،افزود: : علاقمندان می توانند برای سرمایه گذاری در این بخش به میراث فرهنگی مراجعه نمایند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا