زمان : 24 Azar 1394 - 13:18
شناسه : 115634
بازدید : 4564
مدیر کل میراث فرهنگی در گفتگو با یزدفردا روند واگذاری زمین جهت ساخت هتل را تشریح کرد مدیر کل میراث فرهنگی در گفتگو با یزدفردا روند واگذاری زمین جهت ساخت هتل را تشریح کرد

توضیح"در پی اعلام نظر یکی از مخاطبان یزدفردا در مورد "   واگذاری سيزده هزار متر زمين در یزد جهت ساخت هتل پنج ستاره توسط میراث و مسکن" خبرنگار یزدفردا در گفتگو با مدیر کل میراث فرهنگی موضوع تاریخ واگذاری زمین جهت ساخت هتل را پیگیری کرد .

مدیر کل میراث فرهنگی استان در این رابطه اظهار داشت :جهت واگذاری زمین یک مرحله  از قبل اعلام شده بود که تعدادی از متقاضیان مدارکشان کامل نبود که تا 23 تمدید شد و امروزارزیابی انجام شده است .

محمد مهدی شرافت در ادامه گفت"نکته مهم تر علاقمندان تا زمان مزاید راه و شهرسازی می توانند ثبت نام کنند .

شرافت با اشاره به دو مرحله ای بودن  واگذاری زمین  خاطرنشان کرد:یک مرحله توسط میراث فرهنگی  توان مالی و صلاحیت حرفه ای افراد  ارزیابی می شود و افراد متقاضی به عنوان سرمایه گذار ساخت هتل به  اداره کل راه و شهرسازی معرفی می شوند  و مرحله دوم توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت می گیرد و مزایده بین افراد ارزیابی شده انجام می شود.

وی افزود::  در عین حال اگر فردی آمادگی سرمایه گذاری در این بخش را داشته باشد می تواند همزمان با شرکت در مزایده راه و شهرسازی توسط میراث فرهنگی ارزیابی شود.

مدیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه قرار است برای 5 زمین در یزد  واگذاری صورت گیرد ،افزود: : علاقمندان می توانند برای سرمایه گذاری در این بخش به میراث فرهنگی مراجعه نمایند.