یزدفردا- بیش از ده مجتمع بین راهی در مسیرهای اصلی استان یزد راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، محمدرضا نصیری اظهار داشت: به علت قرارگیری استان یزد در مرکز جغرافیایی کشور و مسیر اصلی تردد گردشگران داخلی و خارجی، بیش از پیش نیاز به مجتمع های خدمات رفاهی در ورودی ها و خروجی های شهر احساس می شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: براساس توافقات و برنامه ریزی های صورت پذیرفته و همچنین تعامل دستگاه های مختلف بیش از ده مجتمع بین راهی در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی استان پیش بینی گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این تعداد پنج مجتمع در شهرستان اردکان، دو مجتمع در شهرستان مهریز، سه مجتمع در شهرستان ابرکوه و یک مجتمع در شهرستان تفت در حال اجرا می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری از دو باب از مجتمع های فوق الذکر بهره برداری می شود و این مجموعه ها جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آغاز به کار خواهند کرد.

نصیری عنوان کرد: با توجه به تعداد زیاد گردشگران عبوری از مسیر ترانزیتی یزد ـ کرمان، دو باب مجتمع خدمات بین راهی نیز در این مسیر پیش بینی گردیده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل گفت: در مسیر استان فارس به یزد چهار مجتمع پیش بینی گردیده است که دو باب از این مجموعه ها در حال ارائه خدمات می باشد و دو باب دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می باشد.

به گفته وی: از اولویت های مهم استان یزد ایجاد تأسیسات گردشگری در مسیر جاده ولایت و بخش یزد ـ طبس می باشد که در این راستا یک مجموعه خدمات بین راهی با بیش از هشتاد و پنج درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی می باشد و امید است که تا پایان سال جاری جهت ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) به بهره برداری برسد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا