زمان : 08 Dey 1395 - 12:10
شناسه : 133006
بازدید : 8352
بیش از ده مجموعه رفاهی بین راهی در استان یزد به بهره برداری می رسد بیش از ده مجموعه رفاهی بین راهی در استان یزد به بهره برداری می رسد

یزدفردا- بیش از ده مجتمع بین راهی در مسیرهای اصلی استان یزد راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، محمدرضا نصیری اظهار داشت: به علت قرارگیری استان یزد در مرکز جغرافیایی کشور و مسیر اصلی تردد گردشگران داخلی و خارجی، بیش از پیش نیاز به مجتمع های خدمات رفاهی در ورودی ها و خروجی های شهر احساس می شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: براساس توافقات و برنامه ریزی های صورت پذیرفته و همچنین تعامل دستگاه های مختلف بیش از ده مجتمع بین راهی در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی استان پیش بینی گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این تعداد پنج مجتمع در شهرستان اردکان، دو مجتمع در شهرستان مهریز، سه مجتمع در شهرستان ابرکوه و یک مجتمع در شهرستان تفت در حال اجرا می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری از دو باب از مجتمع های فوق الذکر بهره برداری می شود و این مجموعه ها جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آغاز به کار خواهند کرد.

نصیری عنوان کرد: با توجه به تعداد زیاد گردشگران عبوری از مسیر ترانزیتی یزد ـ کرمان، دو باب مجتمع خدمات بین راهی نیز در این مسیر پیش بینی گردیده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل گفت: در مسیر استان فارس به یزد چهار مجتمع پیش بینی گردیده است که دو باب از این مجموعه ها در حال ارائه خدمات می باشد و دو باب دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می باشد.

به گفته وی: از اولویت های مهم استان یزد ایجاد تأسیسات گردشگری در مسیر جاده ولایت و بخش یزد ـ طبس می باشد که در این راستا یک مجموعه خدمات بین راهی با بیش از هشتاد و پنج درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی می باشد و امید است که تا پایان سال جاری جهت ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) به بهره برداری برسد.