مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی:محمدرضا  نقصان محمدی در حاشیه بازدید از محل آزمون اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان یزد طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 20 و 21 مهرماه جاری و در نوبت های صبح و عصر در دو حوزه مختلف برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: آزمون امسال در 7 رشته مهندسی و با شرکت 1468 داوطلب برگزار می شود که نزدیک به 17 درصد شرکت کنندگان در این آزمون از بانوان استان هستند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد همچنین بیان داشت: در آزمون امسال 22 نفر کاردان فنی و 10 نفر معمار تجربی نیز حضور دارند که در رشته های مختلف و بخش های نظارت، اجرا و طراحی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نقصان محمدی با اعلام اینکه نتایج آزمون بصورت دو مرحله ای در اسفند ماه سالجاری و اردیبهشت ماه 1397 اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این بوده تا این آزمون ها بصورت استاندارد و با نظارت دقیق برگزار شود و مهندسین و متقاضیان در بهترین شرایط مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان نسبت به سال گذشته در حدود 10 درصد کاهش داشته است اعلام کرد: در سال گذشته 7 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون مورد قبول واقع شده است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_151112.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا