زمان : 20 Mehr 1396 - 17:47
شناسه : 141900
بازدید : 4685
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسین ساختمان استان یزد برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسین ساختمان استان یزد مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی:محمدرضا  نقصان محمدی در حاشیه بازدید از محل آزمون اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان یزد طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 20 و 21 مهرماه جاری و در نوبت های صبح و عصر در دو حوزه مختلف برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: آزمون امسال در 7 رشته مهندسی و با شرکت 1468 داوطلب برگزار می شود که نزدیک به 17 درصد شرکت کنندگان در این آزمون از بانوان استان هستند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد همچنین بیان داشت: در آزمون امسال 22 نفر کاردان فنی و 10 نفر معمار تجربی نیز حضور دارند که در رشته های مختلف و بخش های نظارت، اجرا و طراحی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نقصان محمدی با اعلام اینکه نتایج آزمون بصورت دو مرحله ای در اسفند ماه سالجاری و اردیبهشت ماه 1397 اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این بوده تا این آزمون ها بصورت استاندارد و با نظارت دقیق برگزار شود و مهندسین و متقاضیان در بهترین شرایط مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی استان نسبت به سال گذشته در حدود 10 درصد کاهش داشته است اعلام کرد: در سال گذشته 7 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون مورد قبول واقع شده است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_151112.jpeg