استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن نهم ارديبهشت ماه، روز شوراهاي اسلامي بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" در اين بيانيه آورده است:
شوراهاي اسلامي شهر و روستا به عنوان يكي از پايه هاي اصلي حضور و مشاركت گسترده مردم در صحنه هاي اجتماعي و تعيين سرنوشت خويش است. اين حركت خجسته با حضور گسترده مردم و با شركت بيش از 24 ميليون نفر در انتخابات هفتم اسفندماه سال 1377 شروع و همزمان با بيستمين بهار انقلاب اسلامي، در نهم ارديبهشت سال 1378، با پيام مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) رقم خورد و اين فرصت ارزشمند پديدار شد تا مردم شريف از طريق انتخاب نمايندگان خويش، در عرصه آباداني و عمران شهر و روستاي خويش به ايفاي نقش بپردازند.
پيام اصلي قانون اساسي در اختصاص فصلي به موضوع شوراهاي اسلامي شهر و روستا، نشان دهنده اهتمام نظام جمهوري اسلامي ايران به رويش و زايش افكار متنوع و بهره مندي از مشورت ها و ديدگاه هاي عموم در اداره امور كشور و در واقع نقطه عطفي در قبال نظام هاي ارتجاعي ئ استبدادي است.
پايبندي به معماري اسلامي و ايراني، رعايت زيبايي و استحكام بناها، ترويج فرهنگ نظم و قانون، توسعه فضاي سبز و اهتمام به سلامت جامعه و محيط زيست و نگاه عدالت گستر به محله ها و مناطق مختلف از جمله مهم ترين مسائلي است كه بايد مد نظر شوراهاي اسلامي قرار گيرد تا شاهد رونق و آباداني روز افزون ميهن عزيز اسلامي باشيم.
اينجانب با تبريك روز شوراها به همه اعضاي خدوم و پرتلاش شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان دارالعباده و دارالعلم يزد موفقيت همگان را در مسير خدمت رساني صادقانه و خالصانه به مردم شريف از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا