زمان : 09 Ordibehesht 1393 - 08:08
شناسه : 86802
بازدید : 2170
بيانيه استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن نهم ارديبهشت ماه، روز شوراهاي اسلامي بيانيه استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن نهم ارديبهشت ماه، روز شوراهاي اسلامي

استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن نهم ارديبهشت ماه، روز شوراهاي اسلامي بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" در اين بيانيه آورده است:
شوراهاي اسلامي شهر و روستا به عنوان يكي از پايه هاي اصلي حضور و مشاركت گسترده مردم در صحنه هاي اجتماعي و تعيين سرنوشت خويش است. اين حركت خجسته با حضور گسترده مردم و با شركت بيش از 24 ميليون نفر در انتخابات هفتم اسفندماه سال 1377 شروع و همزمان با بيستمين بهار انقلاب اسلامي، در نهم ارديبهشت سال 1378، با پيام مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) رقم خورد و اين فرصت ارزشمند پديدار شد تا مردم شريف از طريق انتخاب نمايندگان خويش، در عرصه آباداني و عمران شهر و روستاي خويش به ايفاي نقش بپردازند.
پيام اصلي قانون اساسي در اختصاص فصلي به موضوع شوراهاي اسلامي شهر و روستا، نشان دهنده اهتمام نظام جمهوري اسلامي ايران به رويش و زايش افكار متنوع و بهره مندي از مشورت ها و ديدگاه هاي عموم در اداره امور كشور و در واقع نقطه عطفي در قبال نظام هاي ارتجاعي ئ استبدادي است.
پايبندي به معماري اسلامي و ايراني، رعايت زيبايي و استحكام بناها، ترويج فرهنگ نظم و قانون، توسعه فضاي سبز و اهتمام به سلامت جامعه و محيط زيست و نگاه عدالت گستر به محله ها و مناطق مختلف از جمله مهم ترين مسائلي است كه بايد مد نظر شوراهاي اسلامي قرار گيرد تا شاهد رونق و آباداني روز افزون ميهن عزيز اسلامي باشيم.
اينجانب با تبريك روز شوراها به همه اعضاي خدوم و پرتلاش شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان دارالعباده و دارالعلم يزد موفقيت همگان را در مسير خدمت رساني صادقانه و خالصانه به مردم شريف از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان