سهل انگاري شاکي در نگهداري از رمز بانکي، سرقت اينترنتي را رقم زد.

سرهنگ"مرتضويان" رئيس پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد در گفتگو با خبرنگار  پليس، اظهار داشت: پيرو شکايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي وي، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
مرتضويان ادامه داد: طي استعلامات صورت گرفته از شماره حساب شاکي مشخص شد که برداشت ها طي چندين مرحله و تماماً صرف خريد اينترنتي کارت شارژ تلفن همراه شده است.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: پس از بررسي هاي انجام شده کارشناسان متوجه شدند که فرد برداشت کننده کارت شارژها را به افراد متعددي فروخته است که نهايتاً پس از تحقيقات فني و تخصصي متهم شناسايي و به اين پليس احضار شد.
وي افزود: پس از مواجه شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که اطلاعات حساب بانکي و رمز دوم کارت عابر بانک شاکي را در کافي نت بر روي تکه کاغذي پيدا کرده و سپس اقدام به خريد کارت شارژ و فروش آنها کردم.
رييس پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد به هموطنان هشدار داد: کارت عابر بانک خود را به هيچ عنوان در دسترس ديگران قرار ندهيد و توجه داشته باشيد که اطلاعات بانکي علي الخصوص رمزها را حتي الامکان يادداشت نکرده و به حافظه بسپاريد تا در صورت سرقت و يا مفقودي کارت دچار مشکل نشويد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا