زمان : 21 Esfand 1391 - 19:41
شناسه : 66673
بازدید : 3684
خريد کارت شارژ توسط سارق اينترنتي خريد کارت شارژ توسط سارق اينترنتي

سهل انگاري شاکي در نگهداري از رمز بانکي، سرقت اينترنتي را رقم زد.

سرهنگ"مرتضويان" رئيس پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد در گفتگو با خبرنگار  پليس، اظهار داشت: پيرو شکايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي وي، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
مرتضويان ادامه داد: طي استعلامات صورت گرفته از شماره حساب شاکي مشخص شد که برداشت ها طي چندين مرحله و تماماً صرف خريد اينترنتي کارت شارژ تلفن همراه شده است.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: پس از بررسي هاي انجام شده کارشناسان متوجه شدند که فرد برداشت کننده کارت شارژها را به افراد متعددي فروخته است که نهايتاً پس از تحقيقات فني و تخصصي متهم شناسايي و به اين پليس احضار شد.
وي افزود: پس از مواجه شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که اطلاعات حساب بانکي و رمز دوم کارت عابر بانک شاکي را در کافي نت بر روي تکه کاغذي پيدا کرده و سپس اقدام به خريد کارت شارژ و فروش آنها کردم.
رييس پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد به هموطنان هشدار داد: کارت عابر بانک خود را به هيچ عنوان در دسترس ديگران قرار ندهيد و توجه داشته باشيد که اطلاعات بانکي علي الخصوص رمزها را حتي الامکان يادداشت نکرده و به حافظه بسپاريد تا در صورت سرقت و يا مفقودي کارت دچار مشکل نشويد.