بسمه تعالي

 

                               شمع شدي شعله شدي سوختي                         تا هنر خود به من آموختي

 

هر سال با فرا رسيدن 12 ارديبهشت سالروز شهادت استاد فرزانه و شهيد بزرگوار آيت الله مرتضي مطهري رضوان الله عليه كه بركت خونش هفته بزرگداشت مقام معلم را رقم زد؛فرصت گرانقدري پيش مي آورد تا مشعل افروزان عرصه آگاهي و معرفت و انسان سازان وادي عشق و ارادت يعني معلمان و اساتيد را ارج نهاده و گرامي داريم و با روح استاد شهيد مطهري پيمان بنديم كه در پربائي آرمانها و ارزشهاي الهي و پاسداري از ايمان و قلم و اخلاص همواره مرزبان حريم بيداري و معنويت باشيم.

 

 سلام بر او كه از قلم ذوالفقار ساخته و بر نفاق تاخته بود. درود بر او كه قلم را سلاح مي دانست و عمري صادقانه شمشير منطق كشيده بود، سلام فراوان باد بر همه معلمان انسان ساز و پاكباز كه بزرگترين راقم نقوش انسان و انسانيت در كارگاه نيازها و ضرورتهاي روزگار ما هستند، سلام و درود بر همه كارگران كه توان و كوشش و ايمانشان زمينه ساز همه شكوفائي ها و رستن هاست.

نام دارالعباده يزد كه با استعدادهاي درخشان دانش آموزانش خورشيد گون بر تارك ايران مي درخشد مديون همت بلند معلمان و مربيان است و شهر قنوت و قناعت كه بر محور استقلال، خودكفائي و شكوفائي مي چرخد مرهون دستهاي هنرمند كارگران دل آگاه اوست.

 

ابوالقاسم عاصي

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا