زمان : 12 Ordibehesht 1386 - 07:56
شناسه : 5727
بازدید : 558
پيام استاندار به مناسبت بزرگداشت هفته معلم پيام استاندار به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

                  بسمه تعالي

 

                               شمع شدي شعله شدي سوختي                         تا هنر خود به من آموختي

 

هر سال با فرا رسيدن 12 ارديبهشت سالروز شهادت استاد فرزانه و شهيد بزرگوار آيت الله مرتضي مطهري رضوان الله عليه كه بركت خونش هفته بزرگداشت مقام معلم را رقم زد؛فرصت گرانقدري پيش مي آورد تا مشعل افروزان عرصه آگاهي و معرفت و انسان سازان وادي عشق و ارادت يعني معلمان و اساتيد را ارج نهاده و گرامي داريم و با روح استاد شهيد مطهري پيمان بنديم كه در پربائي آرمانها و ارزشهاي الهي و پاسداري از ايمان و قلم و اخلاص همواره مرزبان حريم بيداري و معنويت باشيم.

 

 سلام بر او كه از قلم ذوالفقار ساخته و بر نفاق تاخته بود. درود بر او كه قلم را سلاح مي دانست و عمري صادقانه شمشير منطق كشيده بود، سلام فراوان باد بر همه معلمان انسان ساز و پاكباز كه بزرگترين راقم نقوش انسان و انسانيت در كارگاه نيازها و ضرورتهاي روزگار ما هستند، سلام و درود بر همه كارگران كه توان و كوشش و ايمانشان زمينه ساز همه شكوفائي ها و رستن هاست.

نام دارالعباده يزد كه با استعدادهاي درخشان دانش آموزانش خورشيد گون بر تارك ايران مي درخشد مديون همت بلند معلمان و مربيان است و شهر قنوت و قناعت كه بر محور استقلال، خودكفائي و شكوفائي مي چرخد مرهون دستهاي هنرمند كارگران دل آگاه اوست.

 

ابوالقاسم عاصي