به گزارش خبر نگار يزد فردا : حجت الاسلام و المسلمين " رضايي " امام جمعه هرات در جلسه برنامه ريزي هفته دفاع مقدس گفت : بايد هوشيار باشيم و بهوش بايد به نسل نو و جوانان بفهمانيم باكري ها ، كلهرها ، چمران ها ، رجايي ها و باهنر ها  چه كساني بودند و چه كساني اينها را به شهادت رساندند اينها شهداي انقلاب هستند وهر قطره خون اين شهدا بوسيله شهادت ماندگار شده است .

ايشان به جنگ اسلام با كافر اشاره و تصريح كرد اسلام اگر با كافر حربي روبه روشد مثل اسرائيل اين اجازه و اذن نمي خواهد هر مسلماني مي تواند با كافر حربي (كسي كه هميشه با مسلمانان در جنگ است ) مقابله كند .

وي به تعبيرات قرآن در مخالفت گروه يهود با اسلام ، ايستادگي در مقابل دشمنان اسلام و دين و توان اشاره و ياد آورشدند اگر ما كوتاه بيايم هر لحظه و آني دشمن در كمين ماست اگر هر سال براي دفاع مقدس جلسه بگيريم بايد از سال قبل محتوا و متن نو و تازه اي داشته باشد و بر ما لازم و واجب است هر كدام در هر حد و قيمتي و تواني كه هستيم در موضوع دفاع مقدس خدمتي انجام دهيم .

حجه الاسلام رضايي امام جمعه هرات در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيداري اسلامي و سنگ اندازي ها و مشكلاتي كه اسرائيل براي مسلمانان به وجود آورده است و مواضع خوبي كه اخيراً رئيس جمهور جديد مصر در مقابل اسرائيل و آمريكا گرفته است اشاره  و گفت بايد براي پيروزي مسلمانان كمك كنيم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا