زمان : 21 Shahrivar 1391 - 09:00
شناسه : 57030
بازدید : 3787
هر قطره از خون شهداء بوسيله شهادت ماندگار شده است امام جمعه شهر هرات هر قطره از خون شهداء بوسيله شهادت ماندگار شده است

به گزارش خبر نگار يزد فردا : حجت الاسلام و المسلمين " رضايي " امام جمعه هرات در جلسه برنامه ريزي هفته دفاع مقدس گفت : بايد هوشيار باشيم و بهوش بايد به نسل نو و جوانان بفهمانيم باكري ها ، كلهرها ، چمران ها ، رجايي ها و باهنر ها  چه كساني بودند و چه كساني اينها را به شهادت رساندند اينها شهداي انقلاب هستند وهر قطره خون اين شهدا بوسيله شهادت ماندگار شده است .

ايشان به جنگ اسلام با كافر اشاره و تصريح كرد اسلام اگر با كافر حربي روبه روشد مثل اسرائيل اين اجازه و اذن نمي خواهد هر مسلماني مي تواند با كافر حربي (كسي كه هميشه با مسلمانان در جنگ است ) مقابله كند .

وي به تعبيرات قرآن در مخالفت گروه يهود با اسلام ، ايستادگي در مقابل دشمنان اسلام و دين و توان اشاره و ياد آورشدند اگر ما كوتاه بيايم هر لحظه و آني دشمن در كمين ماست اگر هر سال براي دفاع مقدس جلسه بگيريم بايد از سال قبل محتوا و متن نو و تازه اي داشته باشد و بر ما لازم و واجب است هر كدام در هر حد و قيمتي و تواني كه هستيم در موضوع دفاع مقدس خدمتي انجام دهيم .

حجه الاسلام رضايي امام جمعه هرات در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيداري اسلامي و سنگ اندازي ها و مشكلاتي كه اسرائيل براي مسلمانان به وجود آورده است و مواضع خوبي كه اخيراً رئيس جمهور جديد مصر در مقابل اسرائيل و آمريكا گرفته است اشاره  و گفت بايد براي پيروزي مسلمانان كمك كنيم .