رییس زاده معاونت مالی گروه ،مهدی پناه مشاور حقوقی گروه پیشگامان و بادکوبه، مشاور تبلیغاتی گروه، در خصوص مسائل مختلف از جمله قراردادهای تضمینی سهامداران، وکالتنامه ها، مشتری مداری و ... ایراد سخن کردند. ر ادامه این برنامه با حضور امیرحسین رضایی نژاد، قائم مقام مدیرعامل شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند آیین نامه سهام تشریح به سوالات حضار پیرامون مسائل مطرح شده پاسخ داد.

یزدفردا:اولین همایش سراسری آیین نامه سهام گروه پیشگامان با حضور مدیران و کارشناسان این گروه برگزار شد.
 اولین همایش سراسری و کشوری آیین نامه سهام گروه پیشگامان با هدف معرفی برنامه ها و فعالیت های گروه در حوزه سهام در اسفند ماه سال 90 برگزار شد.  در ابتدای این مراسم  مدیرعامل شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین به بیان برنامه ها و تشریح فعالیت های این شرکت پرداخت.
علی حجت با بیان اینکه  شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند متولی امور مرتبط با سهام در کلیه شرکت های گروه پیشگامان در سراسر کشور است تاکید کرد: از سال گذشته تغییرات ملموسی در بخش های مختلف حوزه سهامی گروه اتفاق افتاده است که به شفافیت و دقت در انجام امور مرتبط با سهام منجر شده است. وی همچنین به اقدامات خاص این شرکت برای سهامداران اشاره کرد و گفت: در سال جدید برنامه های خاصی اجرا می شود که به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در ادامه این مراسم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه پیشگامان در سخنانی به اهمیت مشتری مداری و مباحث کمرتبط با سهام پرداخت و افزود: باید مردم از نتیجه سرمایه گذاری خود مطلع شوند و این مهم هره سریعتر باید اتفاق بیفتند. به فعالیت های این گروه در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی، مدیریت سرمایه، حساسیت لازم بتوانیم اعتماد مستدام جامعه را داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا