زمان : 12 Ordibehesht 1391 - 02:41
شناسه : 50321
بازدید : 2570
اولین همایش سراسری آیین نامه سهام گروه پیشگامان برگزار شد اولین همایش سراسری آیین نامه سهام گروه پیشگامان برگزار شد رییس زاده معاونت مالی گروه ،مهدی پناه مشاور حقوقی گروه پیشگامان و بادکوبه، مشاور تبلیغاتی گروه، در خصوص مسائل مختلف از جمله قراردادهای تضمینی سهامداران، وکالتنامه ها، مشتری مداری و ... ایراد سخن کردند. ر ادامه این برنامه با حضور امیرحسین رضایی نژاد، قائم مقام مدیرعامل شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند آیین نامه سهام تشریح به سوالات حضار پیرامون مسائل مطرح شده پاسخ داد.

یزدفردا:اولین همایش سراسری آیین نامه سهام گروه پیشگامان با حضور مدیران و کارشناسان این گروه برگزار شد.
 اولین همایش سراسری و کشوری آیین نامه سهام گروه پیشگامان با هدف معرفی برنامه ها و فعالیت های گروه در حوزه سهام در اسفند ماه سال 90 برگزار شد.  در ابتدای این مراسم  مدیرعامل شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین به بیان برنامه ها و تشریح فعالیت های این شرکت پرداخت.
علی حجت با بیان اینکه  شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند متولی امور مرتبط با سهام در کلیه شرکت های گروه پیشگامان در سراسر کشور است تاکید کرد: از سال گذشته تغییرات ملموسی در بخش های مختلف حوزه سهامی گروه اتفاق افتاده است که به شفافیت و دقت در انجام امور مرتبط با سهام منجر شده است. وی همچنین به اقدامات خاص این شرکت برای سهامداران اشاره کرد و گفت: در سال جدید برنامه های خاصی اجرا می شود که به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در ادامه این مراسم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه پیشگامان در سخنانی به اهمیت مشتری مداری و مباحث کمرتبط با سهام پرداخت و افزود: باید مردم از نتیجه سرمایه گذاری خود مطلع شوند و این مهم هره سریعتر باید اتفاق بیفتند. به فعالیت های این گروه در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی، مدیریت سرمایه، حساسیت لازم بتوانیم اعتماد مستدام جامعه را داشته باشیم.