زنگ مشارکت در دبستان پسرانه شهید چمران بافق نواخته شد

به مناسبت هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش زنگ مشارکت صبح یکشنبه در دبستان پسرانه شهید چمران با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش بافق، نواخته شد.



"حسین ندافیان" در این مراسم به جايگاه و اهميت شورا و مشورت در دين مبين اسلام اشاره كرد و افزود: هر جا كه از خرد جمعي و تفكر و انديشه بهره بگيريم در آن تصميم موفق خواهيم بود.

وی گفت: باید شرایط مشارکت دستگاه های اجرایی و خانواده ها را جهت کمک به آموزش و پرورش فراهم کنیم.

فرماندار بافق اظهار داشت: زنگ مشاركت زنگ با هم بودن، انديشيدن و داشتن خرد جمعي براي تبديل آسيبها به فرصتها است.

ندافیان تصریح کرد: آموزش و پرورش از جمله نهادهايي است كه به تنهايي نمي تواند از عهده فعاليتهاي وسيعش برآيد لذا بايد اولیاء و كليه نهادها همكاري و هماهنگي بيشتري با آموزش و پرورش داشته باشند و در خصوص اين موضوع توجه و اهتمام جدي را بعمل آورند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: مصوبه شورای آموزش و پرورش در 26دی ماه سال 72 برای استفاده بهینه از تخصص و مهارت های سایر افراد جامعه برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

محمود خواجه ای مشاركت براي ارتقاي فعاليتهاي دستگاه تعليم و تربيت را عامل پيشرفتهاي همه جانبه دانست و افزود: اميدوارم با فعاليتهايي كه در شوراهاي آموزش و پرورش انجام مي شود و نيز مشاركت همه جانبه مردم، نتايج مطلوب و چشمگيري بدست آيد.

24 دي الي 30 دي ماه به عنوان هفته شوراهاي آموزش و پرورش نامگذاري شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا