زمان : 29 Dey 1390 - 00:48
شناسه : 44558
بازدید : 4521
زنگ مشارکت در دبستان پسرانه شهید چمران بافق نواخته شد زنگ مشارکت در دبستان پسرانه شهید چمران بافق نواخته شد

زنگ مشارکت در دبستان پسرانه شهید چمران بافق نواخته شد

به مناسبت هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش زنگ مشارکت صبح یکشنبه در دبستان پسرانه شهید چمران با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش بافق، نواخته شد.



"حسین ندافیان" در این مراسم به جايگاه و اهميت شورا و مشورت در دين مبين اسلام اشاره كرد و افزود: هر جا كه از خرد جمعي و تفكر و انديشه بهره بگيريم در آن تصميم موفق خواهيم بود.

وی گفت: باید شرایط مشارکت دستگاه های اجرایی و خانواده ها را جهت کمک به آموزش و پرورش فراهم کنیم.

فرماندار بافق اظهار داشت: زنگ مشاركت زنگ با هم بودن، انديشيدن و داشتن خرد جمعي براي تبديل آسيبها به فرصتها است.

ندافیان تصریح کرد: آموزش و پرورش از جمله نهادهايي است كه به تنهايي نمي تواند از عهده فعاليتهاي وسيعش برآيد لذا بايد اولیاء و كليه نهادها همكاري و هماهنگي بيشتري با آموزش و پرورش داشته باشند و در خصوص اين موضوع توجه و اهتمام جدي را بعمل آورند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: مصوبه شورای آموزش و پرورش در 26دی ماه سال 72 برای استفاده بهینه از تخصص و مهارت های سایر افراد جامعه برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

محمود خواجه ای مشاركت براي ارتقاي فعاليتهاي دستگاه تعليم و تربيت را عامل پيشرفتهاي همه جانبه دانست و افزود: اميدوارم با فعاليتهايي كه در شوراهاي آموزش و پرورش انجام مي شود و نيز مشاركت همه جانبه مردم، نتايج مطلوب و چشمگيري بدست آيد.

24 دي الي 30 دي ماه به عنوان هفته شوراهاي آموزش و پرورش نامگذاري شده است.