دومین جلسه کمیته دانش آموزی مراسم سیزده آبان با حضور مسئولین استان در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه به نام گذاری روز سیزده آبان به روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و بر توجه بیشتر مسئولین استان برای فراهم آوردن زمينه حضور فعال و پرشكوه مردم و دانشجویان در کنار دانش آموزان در راهپیمایی پرشکوه و گسترده سیزده آبان تاکید کرد .

مهدی تقوائی انتقال میراث انقلابی نسل گذشته به نسل آینده را مهمترین رسالت نظام آموزش و پرورش دانست و همکاری مسئولین و دستگاه های استان در سرعت بخشی روند این امر مهم را خواستار شد .

حمید رستگاری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش از تجمع دانش آموزان و مردم راس ساعت ده نیم صبح در محل میدان امیرچقماق خبرداد و گفت : شرکت پرشور دانش آموزان در نمازجمعه ، اجرای سرود 313 نفری

دانش آموزان ، برگزاری مسابقات عکس و جلوه های ویژه تلفن همراه ، برگزاری مسابقات پلاکاردنویسی ، کاریکاتور و آدمک سازی ، پخش سرود های حماسی ، نوحه سرائی و قرائت قطعنامه و تهیه طومار از برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار است .

زارع معاون شوراي هماهنگي تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم بصیرت افزائی و نهادینه کردن پیام استکبار ستیزی در دانش آموزان را مهمترین اهداف برگزاری راهپیمائی سیزده آبان ذکر کرد و افزود : برگزاری نشست های سیاسی برای دانش آموزان تجزیه و تحلیل وقایع ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، برگزاری برنامه های یادواره شهدا و حضور بر سرمزار شهدا و دیدار دانش آموزان از جانبازان را از مهمترین راه های رسیدن به این اهداف برشمرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا