زمان : 08 Aban 1390 - 18:05
شناسه : 40948
بازدید : 2464
دومین جلسه کمیته دانش آموزی مراسم سیزده آبان دومین جلسه کمیته دانش آموزی مراسم سیزده آبان

دومین جلسه کمیته دانش آموزی مراسم سیزده آبان با حضور مسئولین استان در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه به نام گذاری روز سیزده آبان به روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و بر توجه بیشتر مسئولین استان برای فراهم آوردن زمينه حضور فعال و پرشكوه مردم و دانشجویان در کنار دانش آموزان در راهپیمایی پرشکوه و گسترده سیزده آبان تاکید کرد .

مهدی تقوائی انتقال میراث انقلابی نسل گذشته به نسل آینده را مهمترین رسالت نظام آموزش و پرورش دانست و همکاری مسئولین و دستگاه های استان در سرعت بخشی روند این امر مهم را خواستار شد .

حمید رستگاری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش از تجمع دانش آموزان و مردم راس ساعت ده نیم صبح در محل میدان امیرچقماق خبرداد و گفت : شرکت پرشور دانش آموزان در نمازجمعه ، اجرای سرود 313 نفری

دانش آموزان ، برگزاری مسابقات عکس و جلوه های ویژه تلفن همراه ، برگزاری مسابقات پلاکاردنویسی ، کاریکاتور و آدمک سازی ، پخش سرود های حماسی ، نوحه سرائی و قرائت قطعنامه و تهیه طومار از برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار است .

زارع معاون شوراي هماهنگي تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم بصیرت افزائی و نهادینه کردن پیام استکبار ستیزی در دانش آموزان را مهمترین اهداف برگزاری راهپیمائی سیزده آبان ذکر کرد و افزود : برگزاری نشست های سیاسی برای دانش آموزان تجزیه و تحلیل وقایع ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، برگزاری برنامه های یادواره شهدا و حضور بر سرمزار شهدا و دیدار دانش آموزان از جانبازان را از مهمترین راه های رسیدن به این اهداف برشمرد