امام جمعه موقت بهاباد ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم وامنیت وشهدای دولت خصوصا شهیدان رجائی وباهنر گفت : امیدواریم صداقت ، ساده زیستی ، ولایت پذیری و خدمت رسانی این دو شهید والا مقام الگوی خوبی برای خدمتگزاران به مردم باشد.

حجت الاسلام  محمد علی اخوان بهابادی  درجمع کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان درگلزارشهدا درسخنانی  به ویژگی های شهیدان رجائی وباهنراشاره کرد و افزود :  یکی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در امور و کار برای خدا بود که همین امر موجب ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت می شود.

اخوان بهابادی  تصریح کرد : ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر انجام کار جهادی است و این دو شهید بزرگوار در همه ابعاد زندگی خود و در مسئولیت های مختلف، بخش قابل توجهی از زندگیشان را وقف خدمت به مردم می کردند و خستگی ‌ناپذیر بودند.

امام جمعه موقت بهاباد اضافه نمود : خدمت به مردم یک فرصت و افتخار است؛ انتظار می‌رود مسوولان در جایگاه خود بیش از پیش در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف تلاش کنند.

اخوان  تصریح کرد : مسولین کشور از فداکاری ها، اخلاص، ایمان و اعتقاد شهیدان باهنر و رجایی  الگو بگیرند و در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش خود را مضاعف نمایند.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا