زمان : 04 Shahrivar 1402 - 10:53
شناسه : 179027
بازدید : 3680
صداقت ساده زیستی و خدمت به مردم الگویی برای خدمتگزاران به مردم باشد امام جمعه موقت بهاباد : صداقت ساده زیستی و خدمت به مردم الگویی برای خدمتگزاران به مردم باشد امام جمعه موقت بهاباد ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم وامنیت وشهدای دولت خصوصا شهیدان رجائی وباهنر گفت : امیدواریم صداقت ، ساده زیستی ، ولایت پذیری و خدمت رسانی این دو شهید والا مقام الگوی خوبی برای خدمتگزاران به مردم باشد.

حجت الاسلام  محمد علی اخوان بهابادی  درجمع کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان درگلزارشهدا درسخنانی  به ویژگی های شهیدان رجائی وباهنراشاره کرد و افزود :  یکی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در امور و کار برای خدا بود که همین امر موجب ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت می شود.

اخوان بهابادی  تصریح کرد : ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر انجام کار جهادی است و این دو شهید بزرگوار در همه ابعاد زندگی خود و در مسئولیت های مختلف، بخش قابل توجهی از زندگیشان را وقف خدمت به مردم می کردند و خستگی ‌ناپذیر بودند.

امام جمعه موقت بهاباد اضافه نمود : خدمت به مردم یک فرصت و افتخار است؛ انتظار می‌رود مسوولان در جایگاه خود بیش از پیش در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف تلاش کنند.

اخوان  تصریح کرد : مسولین کشور از فداکاری ها، اخلاص، ایمان و اعتقاد شهیدان باهنر و رجایی  الگو بگیرند و در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش خود را مضاعف نمایند.

انتهای پیام/