درآئینی که به مناسبت روزخبرنگار با حضورنماینده مردم بهاباد درمجلس ، فرماندار ، امام جمعه ورئیس آموزش وپرورش وفرمانده انتظامی درمسجد جامع برگزارشد ازخبرنگاران شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد .

نماینده مردم بهاباد درمجلس ضمن تبریک روزخبرنگاروگرامی داشت یاد و خاطره خبرنگارشهید محمود صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی گفت : خبرنگاران قشر فرهیخته ‌ای از جامعه هستند که همواره با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسوولیت خطیر خود را به نحو مطلوبی به انجام می‌رسانند.

محمدرضاصباغیان  بیان داشت : اهمیت رسانه در دنیای امروز که عصر تکنولوژی ست بسیار مهم ، حساس و سنگین بوده و از این رو ، تلاش فعالان خبری در این عرصه جهت گام برداشتن در مسیر آرمان های بزرگ الهی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد : نقش و اهمیت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت افکار عمومی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بسیار مهم است.

نماینده مردم بهاباد درمجلس مهمترین اصل در عرصه خبر را اطلاع رسانی صحیح و نقد منصفانه دانست و از فعالیت خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و نیز امید افرینی در جامعه تشکر کرد.

درادامه فرمانداروامام جمعه بهاباد مشترکادرسخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عرصه خبرواطلاع رسانی برانتشاراخبارصحی ودرست تاکیدکردند.

فرمانداربهاباد اضافه نمود : روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند؛ خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد و دلسوزی هستند.

علیرضاتیموری ادامه داد : به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»؛ از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آنان باشیم.

درپایان با اهدای شاخه گل ولوح تقدیر از خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شد .

انتهای پیاتم/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا