زمان : 21 Mordad 1402 - 09:14
شناسه : 178965
بازدید : 3632
خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شدند با حضور نماینده مردم بهاباد درمجلس شورای اسلامی انجام شد خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شدند درآئینی که به مناسبت روزخبرنگار با حضورنماینده مردم بهاباد درمجلس ، فرماندار ، امام جمعه ورئیس آموزش وپرورش وفرمانده انتظامی درمسجد جامع برگزارشد ازخبرنگاران شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد .

نماینده مردم بهاباد درمجلس ضمن تبریک روزخبرنگاروگرامی داشت یاد و خاطره خبرنگارشهید محمود صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی گفت : خبرنگاران قشر فرهیخته ‌ای از جامعه هستند که همواره با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسوولیت خطیر خود را به نحو مطلوبی به انجام می‌رسانند.

محمدرضاصباغیان  بیان داشت : اهمیت رسانه در دنیای امروز که عصر تکنولوژی ست بسیار مهم ، حساس و سنگین بوده و از این رو ، تلاش فعالان خبری در این عرصه جهت گام برداشتن در مسیر آرمان های بزرگ الهی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد : نقش و اهمیت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت افکار عمومی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بسیار مهم است.

نماینده مردم بهاباد درمجلس مهمترین اصل در عرصه خبر را اطلاع رسانی صحیح و نقد منصفانه دانست و از فعالیت خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و نیز امید افرینی در جامعه تشکر کرد.

درادامه فرمانداروامام جمعه بهاباد مشترکادرسخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عرصه خبرواطلاع رسانی برانتشاراخبارصحی ودرست تاکیدکردند.

فرمانداربهاباد اضافه نمود : روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند؛ خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد و دلسوزی هستند.

علیرضاتیموری ادامه داد : به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»؛ از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آنان باشیم.

درپایان با اهدای شاخه گل ولوح تقدیر از خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شد .

انتهای پیاتم/