مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهادت دلیر مرد خطه کویر شهید رمضان فتوحی بنستانی باحضور سرپرست فرمانداری بهاباد، امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بنستان برگزار شد.

به گزارش یزدفردامراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهادت دلیر مرد خطه کویر شهید رمضان فتوحی بنستانی باحضور سرپرست فرمانداری بهاباد، امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل مهدیه مسجد ولیعصر(عج) بنستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد با گرمیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: عزت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی به خاطر خون شهدا است و همه ما باید حواس خود را خوب جمع کنم و بدانیم جهاد پایان نیافته است.  

علیرضا تیموری با تأکید بر اینکه موضوع جهاد فرهنگی و جهاد تبیین که مد نظر مقام معظم رهبری است باید در رأس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد، گفت: هرچند جهاد در میدان نبرد را نداریم اما مهمتر از آن جهاد فرهنگی را داریم؛ امروز فضای مجازی لجام گسیخته را داریم که در دست نوجوانان، جوانان، زن و مرد است.

وی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی در حال تجاوز به کشور است و لذا باید حواسمان باشد سرباز دشمن نباشیم و با پخش شایعات و مسائلی که بر علیه ما می سازد به دشمن کمک نکنیم.

تیموری در بخش دیگر سخنان خود باتوجه به بیماری کرونا یکی از مسائل مهم کشور بیماری کرونا هست و در حال حاضر بهترین راه واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است و لذا از همه می خواهم واکسیناسیون و تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

شهید رمضان فتوحی در سوم اسفندماه 1384 بر اثر درگیری با اشرار مسلح در کویر ساغند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا