زمان : 06 Esfand 1400 - 19:31
شناسه : 171807
بازدید : 4067
برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهید رمضان فتوحی برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهید رمضان فتوحی مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهادت دلیر مرد خطه کویر شهید رمضان فتوحی بنستانی باحضور سرپرست فرمانداری بهاباد، امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بنستان برگزار شد.

به گزارش یزدفردامراسم گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهادت دلیر مرد خطه کویر شهید رمضان فتوحی بنستانی باحضور سرپرست فرمانداری بهاباد، امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل مهدیه مسجد ولیعصر(عج) بنستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بهاباد با گرمیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: عزت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی به خاطر خون شهدا است و همه ما باید حواس خود را خوب جمع کنم و بدانیم جهاد پایان نیافته است.  

علیرضا تیموری با تأکید بر اینکه موضوع جهاد فرهنگی و جهاد تبیین که مد نظر مقام معظم رهبری است باید در رأس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد، گفت: هرچند جهاد در میدان نبرد را نداریم اما مهمتر از آن جهاد فرهنگی را داریم؛ امروز فضای مجازی لجام گسیخته را داریم که در دست نوجوانان، جوانان، زن و مرد است.

وی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی در حال تجاوز به کشور است و لذا باید حواسمان باشد سرباز دشمن نباشیم و با پخش شایعات و مسائلی که بر علیه ما می سازد به دشمن کمک نکنیم.

تیموری در بخش دیگر سخنان خود باتوجه به بیماری کرونا یکی از مسائل مهم کشور بیماری کرونا هست و در حال حاضر بهترین راه واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است و لذا از همه می خواهم واکسیناسیون و تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

شهید رمضان فتوحی در سوم اسفندماه 1384 بر اثر درگیری با اشرار مسلح در کویر ساغند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.