علیرضا تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد طی پیامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بهاباد تبریک گفت.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری بهاباد طی پیامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بهاباد تبریک گفت. متن پیام "علیرضا تیموری" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت‌، ازخودگذشتگی‌، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقتدای امت است که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

ملت مسلمان و آزاده ایران در طول چهار دهه اخیر، با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله‌های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد. بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه مردم ولایتمدار و مومن شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت و بهروزی را برای همگان مسألت می‌نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا