زمان : 12 Bahman 1400 - 14:15
شناسه : 171153
بازدید : 4041
پیام تبریک سرپرست فرمانداری بهاباد به مناسبت دهه مبارک فجر پیام تبریک سرپرست فرمانداری بهاباد به مناسبت دهه مبارک فجر علیرضا تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد طی پیامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بهاباد تبریک گفت.

به گزارش یزدفرداسرپرست فرمانداری بهاباد طی پیامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بهاباد تبریک گفت. متن پیام "علیرضا تیموری" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت‌، ازخودگذشتگی‌، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقتدای امت است که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

ملت مسلمان و آزاده ایران در طول چهار دهه اخیر، با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله‌های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد. بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه مردم ولایتمدار و مومن شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت و بهروزی را برای همگان مسألت می‌نمایم.