مدیر کل بهزیستی یزد با بیان اینکه سازمان بهزیستی با همراهی و مشارکت مردم خیر، عرصه وسیعی از خدمت ‌گذاری به مردم را بر عهده دارد گفت: دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت یکی از اهداف مهم این نهاد است.

دکتر علی محمد عطابخش روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید بهزیستی بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان و تشریح عرصه گسترده خدمت‌گزاری این سازمان به مردم از دوران قبل از تولد تا کهنسالی اظهار کرد: سازمان بهزیستی با همراهی و مشارکت مردم خیر، عرصه وسیعی برای خدمت‌گذاری به مردم را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: در این عرصه وسیع افراد توانمند و پر تلاش سازمان حضور دارند که مشارکت مردمی را در قالب موسسات غیر دولتی و تشکل‌های مردم نهاد برای خدمت خالصانه به مردم به کار می‌گیرند که بسیار کار ارزشمند و پسندیده‌ای است.

وی از همراهی مسئولان و دستگاههای اجرایی بهاباد با بهزیستی تشکر و قدردانی کرد و افزود: از تمامی دستگاههای بهاباد که با اداره بهزیستی همکاری دارند و با کمک های خودشان پشتیبان بهزیستی هستند تشکر میکنم .

وی عنوان کرد: ساماندهی معلولان و مددجویان از دیگر فعالیت‌های سازمان بهزیستی است که در این راستا خدمات متعدد و متنوعی به مددجویان ارائه می شود. 

عطابخش همچنین از ارائه خدمات به ۱۱ هزار نفر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این خدمات شامل امکانات توانبخشی تا مراکز شبانه روزی است.

فرماندار بهاباد هم از فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان در حوزه های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت های مردمی و اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم سمیه محب زاده بهابادی بعنوان سرپرست جدید بهزیستی بهاباد معرفی شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا