زمان : 01 Mehr 1400 - 12:17
شناسه : 168103
بازدید : 4112
دفاع از حقوق معلولان از اهداف مهم بهزیستی است مدیر کل بهزیستی یزد دفاع از حقوق معلولان از اهداف مهم بهزیستی است مدیر کل بهزیستی یزد با بیان اینکه سازمان بهزیستی با همراهی و مشارکت مردم خیر، عرصه وسیعی از خدمت ‌گذاری به مردم را بر عهده دارد گفت: دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت یکی از اهداف مهم این نهاد است.

دکتر علی محمد عطابخش روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید بهزیستی بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان و تشریح عرصه گسترده خدمت‌گزاری این سازمان به مردم از دوران قبل از تولد تا کهنسالی اظهار کرد: سازمان بهزیستی با همراهی و مشارکت مردم خیر، عرصه وسیعی برای خدمت‌گذاری به مردم را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: در این عرصه وسیع افراد توانمند و پر تلاش سازمان حضور دارند که مشارکت مردمی را در قالب موسسات غیر دولتی و تشکل‌های مردم نهاد برای خدمت خالصانه به مردم به کار می‌گیرند که بسیار کار ارزشمند و پسندیده‌ای است.

وی از همراهی مسئولان و دستگاههای اجرایی بهاباد با بهزیستی تشکر و قدردانی کرد و افزود: از تمامی دستگاههای بهاباد که با اداره بهزیستی همکاری دارند و با کمک های خودشان پشتیبان بهزیستی هستند تشکر میکنم .

وی عنوان کرد: ساماندهی معلولان و مددجویان از دیگر فعالیت‌های سازمان بهزیستی است که در این راستا خدمات متعدد و متنوعی به مددجویان ارائه می شود. 

عطابخش همچنین از ارائه خدمات به ۱۱ هزار نفر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این خدمات شامل امکانات توانبخشی تا مراکز شبانه روزی است.

فرماندار بهاباد هم از فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان در حوزه های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت های مردمی و اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم سمیه محب زاده بهابادی بعنوان سرپرست جدید بهزیستی بهاباد معرفی شد.