فرماندار بهاباد بااشاره به این که شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هستند گفت: باتوجه به تفاهم‌نامه میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان یزد؛ متقاضیان مشاغل خانگی به جای دریافت تسهیلات، از سوی جهاد دانشگاهی یزد آموزش داده می‌شوند و پس از توانمندسازی، به بازار کار متصل خواهند شد.

یزد فردا: فرماندار بهاباد بااشاره به این که شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هستند گفت: باتوجه به تفاهم‌نامه میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان یزد؛ متقاضیان مشاغل خانگی به جای دریافت تسهیلات، از سوی جهاد دانشگاهی یزد آموزش داده می‌شوند و پس از توانمندسازی، به بازار کار متصل خواهند شد.

مهندس خانی‌زاده این طرح ملی را فرصتی برای زنان سرپرست خانوار و متقاضیان مشاغل خانگی به ویژه در شهرستان بهاباد دانست و افزود: متقاضیان تا 5 مهرماه فرصت دارند با ورود به سایت inhb.ir جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

گفتنی است داشتن حداقل 18 سال سن، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از جمله شروط واجد شرایط بودن متقاضیان این طرح است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا