زمان : 30 Shahrivar 1399 - 06:41
شناسه : 159842
بازدید : 4399
فرصتی برای متقاضیان مشاغل خانگی در شهرستان بهاباد فرصتی برای متقاضیان مشاغل خانگی در شهرستان بهاباد فرماندار بهاباد بااشاره به این که شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هستند گفت: باتوجه به تفاهم‌نامه میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان یزد؛ متقاضیان مشاغل خانگی به جای دریافت تسهیلات، از سوی جهاد دانشگاهی یزد آموزش داده می‌شوند و پس از توانمندسازی، به بازار کار متصل خواهند شد.

یزد فردا: فرماندار بهاباد بااشاره به این که شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هستند گفت: باتوجه به تفاهم‌نامه میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان یزد؛ متقاضیان مشاغل خانگی به جای دریافت تسهیلات، از سوی جهاد دانشگاهی یزد آموزش داده می‌شوند و پس از توانمندسازی، به بازار کار متصل خواهند شد.

مهندس خانی‌زاده این طرح ملی را فرصتی برای زنان سرپرست خانوار و متقاضیان مشاغل خانگی به ویژه در شهرستان بهاباد دانست و افزود: متقاضیان تا 5 مهرماه فرصت دارند با ورود به سایت inhb.ir جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

گفتنی است داشتن حداقل 18 سال سن، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از جمله شروط واجد شرایط بودن متقاضیان این طرح است.