رئیس جمعیت هلال احمور شهرستان تفت از برگزاری جلسه در فرمانداری شهرستان با حضور مسئولین جهت راه اندازی 10 خانه هلال در روستاهای تفت بمناسبت هفته دولت خبر داد.

یزدفردا " جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در این جلسه که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، بخشدار نیر ، بخشدار گاریزات و بخشدار مرکزی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد به تشریح دستورالعمل تاسیس و فعالیتهای این خانه های هلال پرداخت .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : هدف اصلی از توسعه خانه های هلال، برگزاری دوره های آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در شهرستان ها و مناطق روستایی است تا با توانمندسازی و آمادگی جوامع محلی در امر امدادرسانی در زمان حوادث و سوانح تا رسیدن نیروهای امدادی، هر فرد امدادگر خانواده خود باشد.

کهدویی عنوان کرد : خانه‌های هلال به صورت داوطلبی اداره می‌شوند و افراد می‌توانند داوطلبانه در آن فعالیت کنند. در این خانه‌ها برای آمادگی مقابله مردم با وقایع و حوادث آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم با همت و همکاری بخشداران و دهیاران بتوانیم 10 خانه هلال را در روستاهای شهرستان در هفته دولت راه اندازی و افتتاح نماییم .

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا