زمان : 29 Mordad 1399 - 14:23
شناسه : 158421
بازدید : 7292
جلسه هماهنگی راه اندازی 10 خانه هلال در روستاهای شهرستان تفت جلسه هماهنگی راه اندازی 10 خانه هلال در روستاهای شهرستان تفت رئیس جمعیت هلال احمور شهرستان تفت از برگزاری جلسه در فرمانداری شهرستان با حضور مسئولین جهت راه اندازی 10 خانه هلال در روستاهای تفت بمناسبت هفته دولت خبر داد.

یزدفردا " جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در این جلسه که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، بخشدار نیر ، بخشدار گاریزات و بخشدار مرکزی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد به تشریح دستورالعمل تاسیس و فعالیتهای این خانه های هلال پرداخت .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : هدف اصلی از توسعه خانه های هلال، برگزاری دوره های آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در شهرستان ها و مناطق روستایی است تا با توانمندسازی و آمادگی جوامع محلی در امر امدادرسانی در زمان حوادث و سوانح تا رسیدن نیروهای امدادی، هر فرد امدادگر خانواده خود باشد.

کهدویی عنوان کرد : خانه‌های هلال به صورت داوطلبی اداره می‌شوند و افراد می‌توانند داوطلبانه در آن فعالیت کنند. در این خانه‌ها برای آمادگی مقابله مردم با وقایع و حوادث آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم با همت و همکاری بخشداران و دهیاران بتوانیم 10 خانه هلال را در روستاهای شهرستان در هفته دولت راه اندازی و افتتاح نماییم .