ویژه برنامه‌ درگذشتگان از بیماری کرونا با هدف تسلی خاطر بازماندگان و همدردی با آنان،همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(س) ازصداوسیمای یزد پخش شد.

 به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای یزد از زمان شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی ازهم استان‌های عزیزمان جان خود را از دست دادند و امکان برگزاری مراسم سوگواری برای آنها وجود نداشته که این مسئله برداغ بازماندگان افزوده است.

براین اساس صداوسیمای یزد همزمان با سراسر کشوردرشب رحلت حضرت خدیجه (س) با برنامه ی رادیویی ایران همدل وبرنامه تلویزیونی درسایه سارخورشید با خانواده های درگذشتگان همدردی نمود. 
 در این برنامه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از عملکرد کرونایی رسانه ملی قدردانی و ابتکار شبکه های استانی در برگزاری مراسم رسانه ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی را ستود.
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: از صدا و سیما که در تمام این مدت یار ما و همکاران بودند و در انجام رسالت خود برای رساندن پیامهای بهداشتی وهشدارهای پزشکی به مردم و ارتقاء سطح آگاهی و جلب مشارکت و همراه کردن ملت شریف ایران برای مقابله با بیماری کرونا موفق عمل کردند تشکر و قدردانی می کنم.
▪️وی همچنین با اشاره به درگذشتگان و شهدای مدافع سلامت گفت: برگزاری مراسم رسانه ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع حریم سلامت و درگذشتگان کرونایی به ابتکار معاون اموراستانهای رسانه ملی کاری ارزنده برای همسویی و وفاق ملی و اثری ماندگار در به تصویرکشیدن یاد و خاطره جاودانه آنهاست.
به ابتکار دکتر دارابی معاون امور استانهای رسانه ملی همزمان با سالگرد وفات حضرت خدیجه کبری(س) یکصد شبکه رادیویی ، تلویزیونی و رادیو نما در استانها با پخش ویژه برنامه ابتکاری یاد و خاطره درگذشتگان و شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.
شبکه های استانی صداوسیما بعنوان « رسولان سلامت» از ابتدای شیوع کرونا بیش از 4 هزار عنوان برنامه کرونایی پخش کرده اند.
 صدا و سیمای مرکز یزد هم در این مدت بیش از 776ساعت برنامه رادیویی، تلویزیونی ، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ، ملی و فراملی پخش کرده است.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا