راهکارهای تامین ارتباط پایدار فناوری اطلاعات بخشداری‌های استان در نشستی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بررسی و از تلاش‌های شرکت مخابرات در تامین زیرساخت‌های مخابراتی سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست "‌اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ‌از اقدامات شرکت مخابرات استان برای ارائه خدمات زیرساختی فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان قدردانی کرد.
فداکار به افتتاح پروژه‌های استان از ۱۱ مکان به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهوری و هیات همراه اشاره و عنوان کرد: با برگزاری مراسم های افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس از زمان حضور اعضای هیئت دولت در استان بهره برداری بهینه انجام شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هماهنگی "محمدرضا زارع ده‌آبادی" مدیرعامل و کارکنان شرکت مخابرات استان در تامین زیرساخت ها در محل مرکز ارتباطات مردمی، میدان تاریخی امیرچخماق محل سخنرانی رئیس جمهور و سایر مناطق‌ را قابل تقدیر دانست و با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل کرد.
گفتنی است در این نشست راهکارهای تامین زیرساخت‌های پایدار به منظور ارائه خدمات فناوری اطلاعات برای بخشداری‌های استان بررسی شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا