زمان : 05 Dey 1398 - 11:20
شناسه : 156077
بازدید : 3661
بررسی راهکارهای تامین ارتباط پایدار فناوری اطلاعات استان بررسی راهکارهای تامین ارتباط پایدار فناوری اطلاعات استان راهکارهای تامین ارتباط پایدار فناوری اطلاعات بخشداری‌های استان در نشستی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بررسی و از تلاش‌های شرکت مخابرات در تامین زیرساخت‌های مخابراتی سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست "‌اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ‌از اقدامات شرکت مخابرات استان برای ارائه خدمات زیرساختی فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان قدردانی کرد.
فداکار به افتتاح پروژه‌های استان از ۱۱ مکان به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهوری و هیات همراه اشاره و عنوان کرد: با برگزاری مراسم های افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس از زمان حضور اعضای هیئت دولت در استان بهره برداری بهینه انجام شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هماهنگی "محمدرضا زارع ده‌آبادی" مدیرعامل و کارکنان شرکت مخابرات استان در تامین زیرساخت ها در محل مرکز ارتباطات مردمی، میدان تاریخی امیرچخماق محل سخنرانی رئیس جمهور و سایر مناطق‌ را قابل تقدیر دانست و با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل کرد.
گفتنی است در این نشست راهکارهای تامین زیرساخت‌های پایدار به منظور ارائه خدمات فناوری اطلاعات برای بخشداری‌های استان بررسی شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.