(انتخابات مجلس هشتم 147)

مهندس كلانتري با خاتمي ديدار كرد

به گزارش يزدفردا به نقل از وبلاك شخصي سيد حميد كلانتري :وي امروز پنج شنبه بدون قرار قبلي در وقت نماز ظهر و عصر به دفتر آقاي خاتمي مراجعه نمود .

وي در ادامه مطلب منتشر شده خود هدف از ديدار با خاتمي را ديدني و احوالپرسي عنوان نموده وضمن اشاره به عدم ملاقات با خاتمي  طي دوماه گذشته وخصوصا بعد از  ثبت نام براي مجلس نتيجه ملاقات با خاتمي را اينگونه تشرح نموده است :ايشان خيلي از شرايط پيش آمده در ارتباط با ردصلاحيت‏هاي گسترده، به ويژه درباره افرادي که سالهاي طولاني قبل و پس از انقلاب در خدمت امام  و انقلاب و مردم بوده‏اند، ناراحت و نگران بود و گفت، جو بسيار بدي در استانها و شهرستانهاي مختلف ايجاد شده است و حتي بسياري از نيروهاي اصلاحگرا و افراد معتدل جناح مقابل به اين وضعيت معترض هستند.

وي در ادامه در مورد ملاقات خاتمي با رهبري و وساطت هاشمي براي تائيد صلاحيتها اينگونه اشاره نمود:به ملاقاتشان با مقام معظم رهبري اشاره کردند و اظهار نظرهاي مساعدي که ايشان داشتند . همچنين مطرح نمودند آقاي هاشمي براي رفع مشکل و بازگشت تعداد قابل قبولي از نيروهاي اصلاحات خيلي خوش بين هستند

وي در پايان به نقل از خاتمي آورده است :  لازم است همه پيگيريهاي قانوني در اين رابطه دنبال شود تا انشاء ا... نتايج اميدبخشي را شاهد باشيم.

منبع :http://kalantari.parsiblog.com/400588.htm

يزدفردا

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا