زمان : 18 Bahman 1386 - 16:26
شناسه : 9332
بازدید : 9137
مهندس كلانتري امروز با خاتمي ديدار كرد     (انتخابات مجلس هشتم 147) مهندس كلانتري امروز با خاتمي ديدار كرد (انتخابات مجلس هشتم 147)

(انتخابات مجلس هشتم 147)

مهندس كلانتري با خاتمي ديدار كرد

به گزارش يزدفردا به نقل از وبلاك شخصي سيد حميد كلانتري :وي امروز پنج شنبه بدون قرار قبلي در وقت نماز ظهر و عصر به دفتر آقاي خاتمي مراجعه نمود .

وي در ادامه مطلب منتشر شده خود هدف از ديدار با خاتمي را ديدني و احوالپرسي عنوان نموده وضمن اشاره به عدم ملاقات با خاتمي  طي دوماه گذشته وخصوصا بعد از  ثبت نام براي مجلس نتيجه ملاقات با خاتمي را اينگونه تشرح نموده است :ايشان خيلي از شرايط پيش آمده در ارتباط با ردصلاحيت‏هاي گسترده، به ويژه درباره افرادي که سالهاي طولاني قبل و پس از انقلاب در خدمت امام  و انقلاب و مردم بوده‏اند، ناراحت و نگران بود و گفت، جو بسيار بدي در استانها و شهرستانهاي مختلف ايجاد شده است و حتي بسياري از نيروهاي اصلاحگرا و افراد معتدل جناح مقابل به اين وضعيت معترض هستند.

وي در ادامه در مورد ملاقات خاتمي با رهبري و وساطت هاشمي براي تائيد صلاحيتها اينگونه اشاره نمود:به ملاقاتشان با مقام معظم رهبري اشاره کردند و اظهار نظرهاي مساعدي که ايشان داشتند . همچنين مطرح نمودند آقاي هاشمي براي رفع مشکل و بازگشت تعداد قابل قبولي از نيروهاي اصلاحات خيلي خوش بين هستند

وي در پايان به نقل از خاتمي آورده است :  لازم است همه پيگيريهاي قانوني در اين رابطه دنبال شود تا انشاء ا... نتايج اميدبخشي را شاهد باشيم.

منبع :http://kalantari.parsiblog.com/400588.htm

يزدفردا