با سلام در 23 تیرماه 1384 با خبر راه اندازی سایت یزدفردا آمدیم:

راه اندازی سايت اطلاع رساني يزد فردا

23 تير 1384 - بعدازظهر 03:32                         تعداد باردید : 232431                          کد خبر : 2

مدیریت یزدفردا -
به نام خدا
همانطور كه در قسمت درباره ما خواندید یزد فردا آمده تا متفاوت از دیگران عمل كند یعنی فقط اخبار استان یزد یا مرتبط را اطلاع رسانی نمایدودر كنار كابینه هفتاد میلیونی رئیس جمهوریك سایت اطلاع رسانی چند صد هزار نفری را تشكیل دهد واین ممكن نخواهد بود مگر اینكه اینجا محل انتقال اخبار ریز و درشتی شود كه شما( پس از عضو شدن و گرفتن کد امنیتی ارسال خبر در یزد فردا با ارسال مشخصات خود و فردائی شدن )ارسال می نمایید پس می گوییم
ما می توانیم و شدنی است
گفتگو ی تمدنها از گفتگوی انسانهابه نتیجه خواهد رسید
تا فردا نباشد امروز معنائی ندارد
با امید به فرداست که امروز معنا می یابد
و لازمه فردائی بودن ،عشق به همنوعان وخوبی هاست .
فردائی ها همه انسانها را  با کرامت دانسته واحترام به آنان را برخود واجب می دانند .
فردائی برای بدست آوردن فردای بهتر نیازی به زیر پا گذاشتن اخلاقیات ندارد .
فردائی با هیچ فردائی دیگر تفاوتی نداشته و همه برای فردائی بهتر فردائی شده اند .
هرگز فردایمان با امروز یکی نخواهد بود .
فردا روز همه خواهد بود و در فرداست که دنیا زیباتر خواهد شد .
صداقت-سلامت-سرعت در انتشار مطالب ما حرف و شعار ما خواهد بود .
فردائی انتقاد را با فخاشی و تهمت و افترا یکی نخواهد دید .
فردائی هرگز برای بدست اوردن ،زر و زور گام برنخواهد داشت .
یزدفردا متعلق به تمامی فردائیان بوده وانعکاس دهنده تمامی افکار فردائیانی خواهد بود که به فکر ساختن فردا هستند نه ویران نمودن آن .
فردائی همیشه و در همه حال خدای عز وجل را ناظر افکار کردار و گفتار و نوشتار خود دانسته و می داند.
فردائی تنها رضایت خالق خود را خواهان است و هرگز در راهی که رضای او در ان نباشد گام برنخواهد داشت .
فردائی برای تمامی امورش قصد معامله با خدا را داشته و معامله با او را بر معامله با بندگانش ترجیح خواهد داد .
فردائی برای رضای او ،ورفع مشکلات بندگان او هر آنچه که بتواند انجام دهد برخود واجب دانسته و می داند .
برای فردائی تمامی تفکرات موجود در جامعه که منافاتی با شریعت و قانون اساسی جمهوری اسلامی نداشته باشد محترم شمرده خواهد شد .
فردائی فردا را بهتر از دیروز و امروز می خواهد .
یا علی مدد

درباره خودمان نوشتیم»


درباره ما
27 تير 1384 - بعدازظهر 02:56                         تعداد باردید : 63511                          کد خبر : 5

به نام خدا

آمدیم و روزی خواهیم رفت که شمابخواهید!

از کجاآمدیم ؟ ازبین مردم از کنارشما

برای چه آمدیم؟ آمدیم تا در کنار دیگران در عرصه ای فعالیت کنیم که به آن عشق می ورزیم وبا اطلاع رسانی مناسب خدمتگزار مردم استان یزد،ایران و جهان باشیم.

ما که هستیم؟ ماشما هستیم!آری فردا  هنگامی که احساس کردید واقعا اینجامتعلق به شماست وشما هم می توانید تاثیرگذار باشید حرف مارا تایید می کنید انشاالله

تفاوت کارما درچیست؟
تمام تلاشمان راخواهیم کرد تا اطلاع رسانی مربوط به استان یزد و ایران و جهان را پوشش دهیم

و در راستای ایجاد پایگاه خبری تحلیلی مستقل

که انعکاس دهنده تمامی تفکرات موجود در جامعه که منافاتی با شریعت و قانون اساسی جمهوری اسلامی نداشته باشد 

و

واقعیات با رعایت امانت داری و صداقت،

گام بر می داریم

 البته باید گفت این کار فقط با همکاری شما فردائیان عملی خواهد شد انشاالله

پس شروع کنید در قسمت ارتباط باما و یا ایمیل های info@yazdfarda.com ؛yazdfarda@yazdfarda.com  ؛ yazdfardayazd@yahoo.com    با ارسال  مشخصات خود و توانمند یهایتان زمینه را برای همکاری خود با یزد فردا فراهم کنید و همچنین  با انتشار داشته هایتان  زمینه استفاده دیگران و فردائیان دیگر از تجربیات خود را فراهم نمایید.   

موفق باشید  

وقتی دوستان بر ما تاختند نوشتیم :........

 

 

و زمانی که هم دوستان و هم آنانی که دوستمان نمی داشتند بر یزدفردا تاختند نوشتیم:


پشت پرده سایت یزدفردا


راستش را بخواهید روزی كه دور هم جمع شدیم تا یزد فردا را ایجاد كنیم روزی بود كه........ گاهی راستی ها مارا توبیخ كردند ( نوازش ) گاهی چپی ها !


23 مرداد 1386 - قبل‏ازظهر 04:37                         تعداد باردید : 4303                          کد خبر : 7057


‏پشت پرده سایت یزد فردا

راستش را بخواهید روزی كه دور هم جمع شدیم تا یزد فردا را ایجاد كنیم روزی بود كه........ گاهی راستی ها مارا توبیخ كردند ( نوازش ) گاهی چپی ها !

به نام خدا

ن والقلم وما یسطرون‏

خیلی وقت بود می خواستم نه به عنوان مدیر مسئول سایت یزد فردا بلكه به عنوان كوچكترین عضو خانواده ی فردایی ها با دوستانم یعنی شما درد دل كنم اما هربار به دلیلی این كار انجام نشد. راستش امروز وقتی این مقاله ی   قدری نوازشم كن را خواندم بیشتر تمایل پیدا كردم كه چند خطی را برای همه فرداییان بنویسم و به همه كسانی كه با ارسال مطالب و مطرح كردن ایده های نو و گاهی مواقع تذكر مارا در این مدت نوازش كردند بگویم دست شما درد نكند و به اصطلاح این مقاله آنها را نوازش كنم   

    راستش را بخواهید روزی كه دور هم جمع شدیم تا یزد فردا را ایجاد كنیم روزی بود كه خیلی حرف برای گفتن داشتیم ولی صدایمان را هیچ كس نمی شنید بارها و بارها نوشته هایمان را به روزنامه ها دادیم اما چاپ نشد حتی نظراتمان را در بخش نظر دهید اخبار سایتها سانسور می كردند و انتقال نمی دادند برای همین اولین بند از منشور اخلاقی سایتمان را این گونه نوشتیم یزد فردا برای همه ی فرداییان است و ما متعهد می شویم افكار و ایده هایی كه توهین و افترا به اشخاص و ایجاد شبهه در مسائل دینی نداشته باشد یا بهتر بگوییم ایده های مختلف سیاسی در چار چوب نظام جمهوری اسلامی را اجازه مطرح شدن بدهیم به طور خلاصه عهد كردیم فرا جناحی عمل كنیم برای همین گاهی منتصب به گروه راست شدیم و گاهی گروه چپ ، گاهی راستی ها مارا توبیخ كردند ( نوازش )  گاهی چپی ها !  

 

 

   نمی خواهم گله كنم فقط می خواهم واقعیت ها را بیان كنم ، اینكه خیلی ها فكر می كنند یكی از گروه های سیاسی از نظر مالی گروه یزد فردا را پشتیبانی می كند، بیشتر از همه فعالان این عرصه را آزار داده است ،خدا می داند كسانی كه با عشق در این عرصه وقت گذاشته اند مجبور شده اند به صورت ماهیانه هزینه های این عاشقی را هم بپردازند و همیشه در این نگرانی باشند كه نكند این فضایی كه برای رشد و شناخت ارزشهای واقعی و برای رساند صدای مظلومین به مسئولین و.. طراحی شده باعث شود خدای نكرده آن دنیا نیز گریبان گیر شان شود.

 همواره این صدا در گوشمان نجوا می كند  

 طی این مرحله بی همرهی خضر مكن ظلمات است، بترس از خطر گمراهی

 ولی از آنجا كه آگا هانه پا در این عرصه گذاشته ایم و تمام تلاش خود را برای ارائه ی مطالب درست بكار می بندیم قصد نداریم شانه از زیر این تكلیف خالی كنیم  

 

 

 

  این هم نا گفته نماند هرچند در این مدت گروه یزد فردا اخبار مربوط به استان را به صورت فرا جناحی پوشش داد ولی هیچ كس از این گروه های سیاسی و یا روابط عمومی های سازمانها ی مختلف نیامدند بگویند بچه های یزد فردا دست شما درد نكند خیلی ممنون كه اخبار مربوط به فعالیتهای ماراهم پوشش دادید یا صدای اعتراض مردم نسبت به عملكرد ما را به گوش ما رساندید ( به جز سازمان آموزش و پرورش )  

 اینها را برای خودم نمی گویم بلكه وقتی مقاله ی قدری نوازشم كن را خواندم احساس كردم یك گروه دارند فعالیت می كنند و هزینه می كنند پس احتیاج به نوازش دارند بنده هم به عنوان كوچكترین عضو به این نتیجه رسیدم با نوشتن این مطالب از همه كسانی كه برای زنده و پویا ماندن یزد فردا تلاش میكنند تشكر كنم از آ – ارسطو و ن – آقا گل از خبرنگاران افتخاری یزد فردا از همسران بچه های گروه یزد فردا از همه و همه تشكر كنم و بگویم نگران نباشید این نیز بگذرد !  

 انشالله روزی خواهد آمد كه می توان همه ی واقعیت را به همه گفت آنروز درد دل هایمان كامل تر خواهد بود و برای چندمین بار یا د آور می شویم اینجا برای همه فرداییان است اگر نظری دارید بیان كنید سانسور نمی شود و اگر با بعضی مسائل مطرح شده اختلاف عقیده دارید بیایید و نظر خود را بیان كنید خدا می داند اینجا نسبت به هیچ مقاله ای حساسیت خاصی وجود ندارد اینجا  

 ((دارالعباده یزد، دارالمؤمنین كاشان و خاتمی؟! )) در كنار ((خانم رجبی ، سلام ! یا  میم مثل مظلومیت ! )) مطرح می شود نباید از این بترسیم كه صدا های دیگر را مطرح كنیم بلكه باید برای فهم حقایق تلاش كنیم اگر آقای ..... از شخصیت خود برای دفاع از اندیشه اش خرج می كند شما تلاش نكنید ان صدا را خفه كنید شما هم بیایید و برای اندیشه ی خود از خودتان خرج كنید بدیهی است این اندیشه ها باید اندیشه باشد نه اراجیفی مثلا مثل آیات شیطانی

 خلاصه اینكه بیایید باهم كمی مهربان تر باشیم دنبال این باشیم اگر راه و روش و خط ما درست است شرایط را فراهم كنیم تا دیگری هم آنرا فهم كند و به این راه بیاید یا بر عكس، نه اینكه تمام تلاشمان این باشد كه ثابت كنیم راه و روش دیگری غلط است و حق هم ندارد به راه و روش ما بپیوندد !! آری همه باید اصولگرا باشیم و اصلاح طلب ولی قبل از آن باید برای شناخت اصول و اصلاح تلاش كنیم تا مجبور نباشیم به حدس و گمان قانع شویم و حق را از روی افراد بشناسم بلكه به مرحله ای برسیم كه افراد را با ملاك اصولگرایی و اصلاح طلبی درست بشناسیم انشا الله 

 

 مدیر مسئول سایت یزد فردا - یك فردایی

 

و خلاصه کلام :


  از آن روزها پنج سال گذشت وبدون یک روز تعطیلی یزدفردا هم در جشن وهم در عزا به روز شد .(به جز موارد نقص فنی)

به روز شدنش را مدیون ده ها فردائی است که با گذاشتن وقت خود ،مطالب تازه ای برای ارائه به دیگر فردائیان آماده کرده و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار فردائیان قرار دادند .

ومدیون  دستان نازنین هزاران فردائی دیگر که هر روز با کلیک بر روی آدرس WWW.YAZDFARDA.COM

حماسه 17247048 کلیک را رقم زدند .

 

به  همه کسانی که با آمدنشان به فردائیان   امید دادند و از همه کسانی که خود را فردائی دانسته و تنها برای بقاء یزدفردا تلاش کردند بدهکاریم .

بدهکاریم که نتوانستیم در طول این پنج سال  ..........


به مناسبت ورود به شش سالگی یزدفردا

آماده شنیدن نقدهای شما خواهیم بود
در جهت احترام و تکریم فردائیانی که پنج  سال تمام یزدفردا را تحمل کردند :
پنج  سال یزدفردا نوشت  و شما با بزرگواری تمام  همراهی کردید
شش روز شما بنویسید  یزدفردا خواهد  خواند
چه با نام و چه بی نام

و یزدفردا پس از بررسی مطالب وارده در روز یکشنبه هفته آینده تمام مطالب را با به روز شدن خود منتشر خواهد کرد و تا آن روز سکوت هدیه ما به شما خواهد بود .

و پس از آن نیز در مورد ادامه کار یزدفردا و یا  خدا حافظی  آن و مشکلات ادامه کار مطالبی را تقدیم خواهیم کرد .

امید واریم که تمامی کسانی که ناخواسته در طول حیات یزدفردا مورد ظلمی واقع شده اند  ما را حلال  نمایند .و از خدا می خواهیم فرصت جبران آن را به ما و همکارانمان بدهد .

همانگونه که چند سال قبل هم گفتیم :
نمی خواهیم گله كنیم فقط می خواهیم واقعیت ها را بیان كنیم ، اینكه خیلی ها فكر می كنند یكی از گروه های سیاسی از نظر مالی گروه یزد فردا را پشتیبانی می كند، بیشتر از همه ،فعالان این عرصه را آزار داده و خدا می داند كسانی كه با عشق در این عرصه وقت گذاشته اند مجبور شده اند به صورت ماهیانه هزینه های این عاشقی را هم بپردازند و همیشه در این نگرانی باشند كه نكند این فضایی كه برای رشد و شناخت ارزشهای واقعی و برای رساند صدای مظلومین به مسئولین و.. طراحی شده باعث شود خدای نكرده آن دنیا نیز گریبان گیر شان شود.

 همواره این صدا در گوشمان نجوا می كند  

 طی این مرحله بی همرهی خضر مكن ظلمات است، بترس از خطر گمراهی

 ولی از آنجا كه آگا هانه پا در این عرصه گذاشته ایم و تمام تلاش خود را برای ارائه ی مطالب درست بكار می بندیم قصد نداریم شانه از زیر این تكلیف خالی كنیم 

و همواره سعی کرده ایم همه در یزدفردا دیده شوند و در صورت ادامه کار هم سعی  خواهیم کرد

اما کافی است سری به سایت های ادارات و ارگانهای استان بزنید و به جز چند سایت( که البته به تعداد انگشتان دست هم نمی رسند) بقیه حتی در پیوندهای خود هم نام یزدفردا را قرار نداده و این در حالی است که اخبار موجود آنها در یزدفردا از لحاظ تعداد بیشتر از سایت رسمی آن اداره و یا ارگان می باشد .و در مقابل حامیان فردائی دیگری را نیز خواهید یافت که در سایتها و وبلاک های خود را یزدفردا را شرمنده محبت خود کرده و می کنند .


و البته ناگفته نماند که حمایت های معنوی و همچنین برخورد منطقی مسئولین استان  با  یزدفردا خود نقش ویژه ای در به روز شدن 24585 خبر و مطلب در یزدفردا داشته که جا دارد بدینوسیله مراتب قدر شناسی خود را اعلام داریم .



اما ......
تا یکشنبه آینده

یزدفردا





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا