محمد رضا شوق الشعراء

پاچه خواری و تملق و تمجید از نوع جدید، بنام سنت شکنی!
این نه دفعه اول است و نه دفعه آخر که رسانه ای در راستای منافع و مصالحی مدح و تمجید قدرت می کند و اما رسومی است که شکستنش هنر و افتخار نیست؛ به گزارش یزد فردا- به مناسبت هفته دولت و در راستای تقدیر و تشکر از زحمات دولتمردان(! بخصوصی از نوع سیاسی) تحریریه یزد فردا با حضور در دفتر دکتر طالبی معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار یزد(!) ضمن گفت و گویی صمیمانه با ایشان ،هدیه ای به رسم یاد بود و خدا قوت به وی تقدیم کردند .(!!!)
حسین جلالی سردبیر یزدفردابا اشاره به هفته دولت که همزمان با شهادت شهدای همیشه جاوید دولت رجایی و باهنر برگزار می شود اظهار داشت:برخلاف سنت غلطی (!همچون به خواستگاری رفتن دختران)که همه به آن پایبند شده ایم این هفته تنها به این اختصاص داده می شود که دولتمردان از یکسال ارائه خدمات خود دفاع کنند وبیشتر به جلسه محاکمه دولتمردان بدل شده است و هیچ کس روی دیگر این سکه را ندیده ویا نخواسته که ببیند .
وی افزود:چگونه است که روز مادر،معلم، خبرنگار ما از آنها و خدماتشان تقدیر می کنیم ولی در هفته دولت اینگونه عمل نمی کنیم و تنها انتظار داریم دولتمردان خود از خود دفاع کنند باید این رویکرد را تغییر داد ودر این هفته به هر دو وجه کار توجه شود هم دولتمردان گزارش عملکرد بدهندو هم به قدردانی از زحمات دولتمردانی که در طول سال خالصانه به مردم خدمت کرده اند پرداخته شود . اعتقاد ما این است که خبرنگاران برای بستر سازی برای جوشش یک فرهنگ و حرکت مردمی از موثر ترین عوامل هستند پس از خودمان شروع کردیم .
دکتر طالبی ضمن تشکر از حضور تحریریه یزدفردا و نوع حرکت ابتکاری گفت:برایم جالب و حرکت صورت گرفته قابل تقدیراست واز اینکه با این رویکرد میزبان شما بودم ،خرسندم وقطعا رسانه ها می توانند در تمام امور ،خصوصا فرهنگ سازی جامعه موثر باشند .
بهرحال متاسفانه سایت یزد فردا، راه غلطی را میخواهد باب کند که در صورت باب شدن خطرناک است؛ حال اگر از مدیرکل ارشاد یا معاونت های فرهنگی تقدیر کرده بود می,شد با چسب و.سریشم و وصله ای آن را کمی توجیه و ماست مالی کرد و مدح معاون سیاسی و امنیتی، اندکی تا قسمتی,سوال برانگیز است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا