رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد


 

یزدفردا "بافق عسکری خبرنگاریزدفردا :در مراسمی با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ، دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی ، امام جمعه وفرماندار بافق وجمعی از مسوولان محلی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات محمد صادق طالبی ، آقای " حسینعلی لازمی " به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد .
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در این مراسم برضرورت ارتباط بیشترمسولین دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار با واحد های دانشگاهی استان یزد تاكید كرد و گفت : این ارتباطات در رفع بسیاری از مسائل ومشكلات استاتید و دانشجویان تاثیر گذار خواهد بود .
" كاظم فرهمند " با اشاره به پتانسیلهای موجود در شهرستان بافق گفت : دانشگاهها باید متناسب با نیاز منطقه برای افزایش رشته های تحصیلی تلاش كنند .
دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی هم در این مراسم از تصویب 450 رشته تحصیلی در این منطقه خبرداد و گفت : پیگیری برای نهایی شدن این رشته ها در وزارت علوم از مهمترین اولویتهای سالجاری منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی است .
" مهران مجلسی " از اختصاص 5 درصد شهریه دانشجویان به امر تحقیق و پژوهش در دانشگاههای آزاد خبرداد وافزود : به ازاء هر دانشجو نیز مبلغ 55 هزار ریال برای امور فرهنگی هزینه می شود .
وی گفت : در حال حاضر بیس از 126 هزار دانشجو در 39 واحد و مركز دانشگاه آزاداسلامی منطقه چهار كشور به تحصیل اشتغال دارند .
حجت الاسلام "سلیمانی " امام جمعه بافق هم با اشاره به تاریخچه تاسیس دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار داشت : راه اندازی این واحد دانشگاهی به عنوان اولین مركز آموزش عالی در بافق تحولی عظیم در بعد علمی و فرهنگی شهرستان ایجاد كرد .
"ذبیح ا... خواجه ای " فرماندار بافق نیز برضرورت توجه به امر پژوهش در این دانشگاه تاكید كرد و خواستار معرفی رابط پژوهشی با فرمانداری بافق شد .

 

یزدفردا


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا