زمان : 12 Ordibehesht 1389 - 23:08
شناسه : 22890
بازدید : 5013
 رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد

 

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد


 

یزدفردا "بافق عسکری خبرنگاریزدفردا :در مراسمی با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ، دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی ، امام جمعه وفرماندار بافق وجمعی از مسوولان محلی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات محمد صادق طالبی ، آقای " حسینعلی لازمی " به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد .
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در این مراسم برضرورت ارتباط بیشترمسولین دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار با واحد های دانشگاهی استان یزد تاكید كرد و گفت : این ارتباطات در رفع بسیاری از مسائل ومشكلات استاتید و دانشجویان تاثیر گذار خواهد بود .
" كاظم فرهمند " با اشاره به پتانسیلهای موجود در شهرستان بافق گفت : دانشگاهها باید متناسب با نیاز منطقه برای افزایش رشته های تحصیلی تلاش كنند .
دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی هم در این مراسم از تصویب 450 رشته تحصیلی در این منطقه خبرداد و گفت : پیگیری برای نهایی شدن این رشته ها در وزارت علوم از مهمترین اولویتهای سالجاری منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی است .
" مهران مجلسی " از اختصاص 5 درصد شهریه دانشجویان به امر تحقیق و پژوهش در دانشگاههای آزاد خبرداد وافزود : به ازاء هر دانشجو نیز مبلغ 55 هزار ریال برای امور فرهنگی هزینه می شود .
وی گفت : در حال حاضر بیس از 126 هزار دانشجو در 39 واحد و مركز دانشگاه آزاداسلامی منطقه چهار كشور به تحصیل اشتغال دارند .
حجت الاسلام "سلیمانی " امام جمعه بافق هم با اشاره به تاریخچه تاسیس دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار داشت : راه اندازی این واحد دانشگاهی به عنوان اولین مركز آموزش عالی در بافق تحولی عظیم در بعد علمی و فرهنگی شهرستان ایجاد كرد .
"ذبیح ا... خواجه ای " فرماندار بافق نیز برضرورت توجه به امر پژوهش در این دانشگاه تاكید كرد و خواستار معرفی رابط پژوهشی با فرمانداری بافق شد .

 

یزدفردا