پلیس همراه شادی مردم است

یزدفردا: فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اقدامات خوب پلیس یزد و مطلوب شدن وضعیت كاروان های عروسی و مشكلات ترافیكی در شهر یزد گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلكه پلیس همواره همراه شادی مردم است به نحوی كه این شادی موجب نارضایتی و ناراحتی شهروندان جامعه نشود.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد:سرهنگ " ایرج كاكاوند" صبح امروز در نشست خبری  كه با اصحاب رسانه انجام شد ضمن اشاره به امنیت خوب استان یزد گفت:  با انجام كارهای خوب  و برنامه ریزی شده ضمن حفظ وضعیت موجود و  ارتقاء نقاط قوت و مثبت گذشته شاهد امنیتی مطلوب در سطح استان هستیم.

وی ضمن تاكید به افزایش 32 درصدی كشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا كنون افزود: یكی از دغدغه های مردم موادمخدر بوده است كه با برنامه ریزی و اقدامات خوب پلیس در حوزه كویر و محورهای مواصلاتی و همچنین شهرها كشفیات بسیار خوبی را داشته ایم به نحوی كه نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 132 درصد افزایش كشف داشته ایم.

كاكاوند كشف 87 درصدی سرقت ها را نشان از انجام اقدامات خوب در راستای كشف و پیشگیری از سرقت بیان كرد و گفت: جلسات متعدد پیشگیری از سرقت در تمامی واحدهای انتظامی برگزار شد و همه رده ها درگیر كار شدند تا وضعیت سرقت ها كنترل و كاهش پیدا كند كه با تلاش انجام شده توسط رده های پلیسی در سه ماهه سوم امسال به رقم 14 درصد كاهش سرقت ها و افزایش 7 درصدی كشف سرقت ها رسیده ایم .

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: در خصوص تصادفات درون و برون شهری نتیجه اقدامات انجام شده پلیس 32 درصد كاهش تصادفات فوتی بوده است.

سرهنگ كاكاوند ضمن تاكید به كشف های پیش دستانه پلیس فتا گفت: پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و كنترل و رسد سایت های مختلف 105 درصد افزایش كشفیات را داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اقدامات خوب پلیس اطلاعات و همچنین مطلوب شدن وضعیت كاروان های عروسی و ترافیكی در شهر یزد گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلكه پلیس همواره همراه شادی مردم است به نحوی كه این شادی موجب نارضایتی و ناراحتی آحاد شهروندان نشود.

وی ادامه داد: یكی دیگر از مواردی كه در سطح شهر باعث بی نظمی می شد عدم رعایت حریم قانونی و سد معبر  دتوسط نمایشگاههای خودرو بود كه این مورد نیز با همكاری پلیس راهور و اماكن در مرحله اول به تمامی نمایشگاههایی كه به وجود آورنده این مشكل بودند تذكر داده شد و در مرحله بعد تعداد 8 واحد از این نمایشگاهها پلمب شد.

سرهنگ كاكاوند افزود: پلیس آگاهی در خصوص مبارزه با قاچاق كالا و سوخت و برخورد با مخلان نظام اقتصادی كشور اقدامات گسترده ای را انجام داده است به نحوی كه در كشفیات سوخت قاچاق افزایش 11درصدی كشف را از ابتدای سال تا كنون به دست آورده ایم.

كاكاوند ضمن اشاره به طرح پاكسازی نقاط آلوده استان گفت: در مجموع چهار مرحله از طرح اجرای پاكسازی نقاط آلوده در محلات قدیمی و همچنین در سری آخر در تمامی شهرستان ها به مرحله اجراء درآمد؛ ضمن اینكه نتایج و كشفیات خوبی را داشت مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

رئیس پلیس استان یزد اقدامات پلیس یزد را در راستای بهبود وضعیت امنیت استان  مطلوب بیان كرد و افزود: با تلاش كاركنان پلیس استان یزد ضمن حفظ وضعیت مطلوب گذشته ، در اكثر شاخص های امنیتی وضعیت خوبی را به دست آورده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان این نشست ضمن تاكید بر بهبود وضعیت عملكرد پلیس 110 گفت: اولویت و تاكید پلیس رسیدگی و حضور به موقع كاركنان در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا