به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد ، مدیر کل آموزش و پرورش استان ، در جمع دانش آموزان دبیرستان های صدرای ابرکوه که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان ابرکوه برگزار شد اظهار داشت : دانش آموزان مدارس معارف اسلامی از بین همه مدارس و رشته ها ، مدرسه و رشته معارف اسلامی را انتخاب کرده اند و قطعاً با این انتخاب ، خشنودی خدا و رسولش (ص) بیشتر جلب می شود .

" محمد کاظم رحیمی نژاد " با تقدیر از مسئولین تبلیغات اسلامی و مدارس صدرا اظهار داشت : دانش آموزان مدارس صدرا مدال ارزشمندی که بر سینه دارند ، مدال پر افتخاری است .

وی افزود : ضرورت ورود به عرصه کسب معارف و گسترش فرهنگ اسلامی در بعد فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و قطعاً جامعه کنونی ما نیاز روز افزونی به انسان های آگاه و عالمان عامل دارد ، همانهائی که با اندیشه ، بیان و رفتار خود راهکارهای زندگی اسلامی را نمایان سازند .

رحيمي نژاد ادامه داد : اعمال و رفتار دانش آموزان مدارس صدرا باید الگويی برای دیگران باشد زیرا مردم نیاز به الگوهای عملی دارند و به طور قطع چنین مدارسی می تواند الگو دهنده های شایسته ای به جامعه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نيز در اين آئين اظهار داشت : امروز ایران اسلامی با اقتدار به قله های بزرگ پیشرفت علمی دست یافته است و کشور ما در جهان یک کشور بزرگی در حوزه دین و سیاست است .

" حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی " بابیان اینکه امروز جهان ، جهان غبار آلودی به خاطر فرهنگ مبتذل ، افکار و اینکه عصر حاکمیت امواج است گفت : همه جامعه نیازمند بصیرت هستند و از راه های دستیابی به بصیرت و تقویت آن ، شناخت درست دین و عمل کردن به دستورات و احکام اسلام و رعایت اخلاق دینی است.

حسینی کوهستانی با اشاره به فرهنگ مخرب غرب تصریح کرد : دشمنان برای ترویج فرهنگ و جنگ نرم هزینه ای نمی پردازنند و با ابزارهایی مختلف ، تهاجم فرهنگی خود را ادامه می دهند و در فضای کنونی ، بی سر و صدا وارد خانه ها شده اند و باید در مبارزه با این هجوم ، خودمان را از جهات مختلف تقویت کنیم.

این مسئول فرهنگی تأکید کرد : دانش آموزان مدارس صدرا جایگاه بسیار رفیعی در مبارزه با جنگ نرم دارند و در مسیر پیشرفت علمی تلاش کنند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : مدارس صدرا زیر نظر سازمان تبلیغات فعالیت می کنند ولی با همراهی و همکاری مسئولان آموزش و پرورش ، دانش آموزان پیشرفت خوبی درحوزه های مختلف داشته اند .
در این مراسم " حجت الاسلام محمد پور قیومی " ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از تلاش های مسئولان در گسترش مدارس صدرا تقدیر کرد.

در پایان " ابوالفضل قاری زاده " مدیر دبیرستان پسرانه صدرا و " اعظم کبوری " مدیر دبیرستان صدرای دخترانه ، گزارشی از افتخارات و فعالیت های آموزشی دانش آموزان ارائه و از همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است هم اکنون حدود 130 دانش آموز دختر و پسر در مدارس صدرای ابرکوه مشغول به تحصیل هستند .

***

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا