یزدفردا :در پی پایان یافتن ماموریت فلاح زاده استاندار سابق یزد و شروع به کار مهندس میرمحمدی در استانداری یزد تغییرات در سطح مدیران استانداری نیز خواسته یا ناخواسته اتفاق خواهد افتاد .

با تغییر استاندار تغییر مدیران استانداری و کل استان از بدیهیات بوده و حق طبیعی مدیر ارشد استان است که مدیران را با توجه به برنامه ها و ایده های مدیریتی خود انتخاب نماید و تغییراتی هم با توجه به شرایط خاص مدیران رخ می دهد که ارتباطی با تغییر مدیریت ارشد استان ندارد و به هر حال فصل تغییر و تحول در استان است و جابجایی مدیران از جذاب ترین خبرهایی است که در رسانه ها انتشار می یابد .

در اولین روزکاری استاندار یزد همه نگاهها به استانداری یزد معطوف بود تا کوچکترین تغییر و تحول در دارالحکومه استان را ثبت نماید .

سید محمد میرمحمدی استاندار یزد امروز را با دیدار با پرسنل استانداری یزد گذراند ، میرمحمدی بمدت 8 ساعت تمام از کل استانداری یزد بازدید نمود و با تک تک پرسنل استانداری به صورت حضوری و در محل کارشان ملاقات داشت .

کارمندان استانداری یزد حرکت استاندار جدید را به فال نیک گرفته و میرمحمدی در اولین روزکاری خود توانست نمره قبولی را از کارمندان استانداری دریافت کند .

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا